BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, April 2, 2009

Rindu~~~

Salam. Ana rindu pada mereka, terutama pada dia. Abang nama diberi kerana punya Kakak yang lahir pada masa yang sama. Teman tatkala ana bersedih dan rindukan keluarga. Baru tengahari tadi ana menggendong dirimu. Kini ana hilang kesemuanya; ya, nikmat ALLAH itu bila-bila masa sahaja akan ditarik balik. Ana hanya mampu mendengar cerita tentang rintihan mu ketika kebebasanmu telah diragut. Bekas itu yang masih berisi menambah gundah di hati ana, mungkin akan ada penggantimu yang baru tapi tidak mungkin menyamai dirimu dan adik-beradikmu yang lain. Air mata ini sudah lebat merembes. Ya ALLAH, hambaMU meminta agar mereka dalam lindunganMU sentiasa. Amiin.



Solat Hajat Perdana


Salam mahasiswa. Jom datang beramai-ramai mengimarahkan MSI.


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.