Friday, December 31, 2010

Berapa Jam je Lagi~


Alhamdulillah~ Berapa jam je lagi tahun 2010 akan merangkak pergi, dan tahun 2011 bakal menampakkan wajahnya~ cewah ayat~

Di kesempatan ni nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua sahabat-sahabat yang mengenali diri, sahabat-sahabat blogger yang baru dan lama, yang jauh dan dekat, yang comel dan hensem, yang kemas macam Hiro dan banyak yang lagi~ Turut menyertai ucapan ni adalah ucapan mohon maaf andai ada salah silap selama tahun yang bakal berlalu, maaf ye kalau ada yang tersinggung ke, terluka ke~ kalau terkembang hidung sebab kena puji tu, lain cerita ya~

Tahun baru, seperti biasa mesti ada azam baru kan? Tak kisah lah apa azam kamu-kamu semua, moga usaha untuk mencapainya dilipat-kali-gandakan lagi, dan jangan lupa lepas usaha kena buat apa? Yup, betul tu! Doa dan tawakal~ :)


Sambut tahun baru dengan bermanfaat ye~ ;)


11 comments:
Write Comments
  1. as salam..
    ohh.masa semakin menjadi sempit..
    makin tua
    :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru kak^^
    kacak gambar ya..:)

    ReplyDelete
  3. @fadzli
    salam~ makin tua~ makin singkat umur~ :)

    ReplyDelete
  4. Semuga yg lebih baik akan bersama kita di tahun2 seterusnya..insyaallah

    ReplyDelete
  5. @whitecappuccino
    ameen..insya'ALLAH..:)

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru jugak..=)
    sy ade anjurkan satu segmen..ade kelapangan join la ye

    ReplyDelete
  7. @al-hakim
    selamat2~
    insya'ALLAH nanti saya jenguk eh~~ :)

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru... eh.. dh lepas eh... hehe

    ReplyDelete
  9. erm.. xsampai sebulan je lgi nk melangkah ke tahun baru...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum sunah ...tahun baru silih berganti adakah kita masa di sini menunggu yg belum pasti...ntah la kn...:)

    p/s x lama lg tahun baru bertukar lg...2012 bakal dtg nanti...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com