BLOG ENCIK SUAMI

Friday, December 31, 2010

Berapa Jam je Lagi~


Alhamdulillah~ Berapa jam je lagi tahun 2010 akan merangkak pergi, dan tahun 2011 bakal menampakkan wajahnya~ cewah ayat~

Di kesempatan ni nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua sahabat-sahabat yang mengenali diri, sahabat-sahabat blogger yang baru dan lama, yang jauh dan dekat, yang comel dan hensem, yang kemas macam Hiro dan banyak yang lagi~ Turut menyertai ucapan ni adalah ucapan mohon maaf andai ada salah silap selama tahun yang bakal berlalu, maaf ye kalau ada yang tersinggung ke, terluka ke~ kalau terkembang hidung sebab kena puji tu, lain cerita ya~

Tahun baru, seperti biasa mesti ada azam baru kan? Tak kisah lah apa azam kamu-kamu semua, moga usaha untuk mencapainya dilipat-kali-gandakan lagi, dan jangan lupa lepas usaha kena buat apa? Yup, betul tu! Doa dan tawakal~ :)


Sambut tahun baru dengan bermanfaat ye~ ;)




11 comments:

... said...

as salam..
ohh.masa semakin menjadi sempit..
makin tua
:)

لئيبة said...

Selamat Tahun Baru kak^^
kacak gambar ya..:)

Sunah Mohammad said...

@fadzli
salam~ makin tua~ makin singkat umur~ :)

Sunah Mohammad said...

@ieyba
selamat tahun baru deng~

whitecappuccino said...

Semuga yg lebih baik akan bersama kita di tahun2 seterusnya..insyaallah

Sunah Mohammad said...

@whitecappuccino
ameen..insya'ALLAH..:)

al_hakim said...

selamat tahun baru jugak..=)
sy ade anjurkan satu segmen..ade kelapangan join la ye

Sunah Mohammad said...

@al-hakim
selamat2~
insya'ALLAH nanti saya jenguk eh~~ :)

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat tahun baru... eh.. dh lepas eh... hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.. xsampai sebulan je lgi nk melangkah ke tahun baru...

maszull said...

assalamualaikum sunah ...tahun baru silih berganti adakah kita masa di sini menunggu yg belum pasti...ntah la kn...:)

p/s x lama lg tahun baru bertukar lg...2012 bakal dtg nanti...

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.