BLOG ENCIK SUAMI

Friday, December 31, 2010

Berapa Jam je Lagi~


Alhamdulillah~ Berapa jam je lagi tahun 2010 akan merangkak pergi, dan tahun 2011 bakal menampakkan wajahnya~ cewah ayat~

Di kesempatan ni nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua sahabat-sahabat yang mengenali diri, sahabat-sahabat blogger yang baru dan lama, yang jauh dan dekat, yang comel dan hensem, yang kemas macam Hiro dan banyak yang lagi~ Turut menyertai ucapan ni adalah ucapan mohon maaf andai ada salah silap selama tahun yang bakal berlalu, maaf ye kalau ada yang tersinggung ke, terluka ke~ kalau terkembang hidung sebab kena puji tu, lain cerita ya~

Tahun baru, seperti biasa mesti ada azam baru kan? Tak kisah lah apa azam kamu-kamu semua, moga usaha untuk mencapainya dilipat-kali-gandakan lagi, dan jangan lupa lepas usaha kena buat apa? Yup, betul tu! Doa dan tawakal~ :)


Sambut tahun baru dengan bermanfaat ye~ ;)




Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.