Sunday, January 9, 2011

Dah Penat Berblog!!!

Pernah tak rasa dah penat nak berblog?

Pernah tak rasa lepas ni malas nak update blog?

Pernah tak rasa tertekan sebab blog?

Pernah tak rasa nak berhenti berblog?

Pernah tak rasa macam nak tutup jek blog?

Pernah tak? Pernah tak?

ouh, buruknya gambar ini!

Dulu...saya pernah rasa macam tu...

Tapi jam 3.14 pagi ni, saya rasa lebih penat!

Penat! Sakit belakang! Semput! Kepala berat! Tak cukup tidur! Tak cukup rehat!

Ya, nak berhenti! Malas nak update da lepas ni! Nak tutup terus!

Selamat tinggal semua!

.

.

.

.

.

Untuk malam ni jek... Tutup laptop... Sok bukak balik ye~ :D

Wassalam~


10 comments:
Write Comments
  1. salam

    heheh syira pun rasa mcm malas nak berblog bila tenet masalah..hahah

    ReplyDelete
  2. kak sunah ni bikin kontrovesi je..
    tkezut ai baca tau...

    ReplyDelete
  3. as salam..
    adoi..macam2 :D
    kalau saya, tiada.blog hanya blog

    0_o"

    kalau saya se-rajin BA

    n_n

    ReplyDelete
  4. ptt la trex tkar header pun x pasan... cuti blogging ye

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com