Lepas ni, Semuanya akan Berkurangan....

January 03, 2011

Entry mungkin akan semakin berkurang...

Lepas ni mungkin tak dapat nak blogwalking selalu...

Mungkin lepas ni nak jenguk blog seminggu tu paling tak pun sekali jek...

Tak dapat nak jejak yang datang blog dengan sekerap dulu da...

Ouh, semua nak berkurang ye..sedih je baca entry-entry rakan blogger yang sudah mula punya banyak komitmen selain menjadi blogger tegar. Kekangan apa yang menyebabkan demam akan-kurang-berceloteh-di-blog ni melanda? Tentunya kekangan masa yang paling utama, kekangan masa disebabkan oleh kekangan kerjaya tentunya, kalau bukan pun, kekangan akademik.

Rakan-rakan blogger kita kebanyakannya adik-adik yang masih bersekolah (tabik la!), ada juga di kalangan cikgu macam Cikgu Ima dan Cikgu Awangku Johan, ada yang kerja engineer macam Ustaz Ir. Nazirul Hazwan dan Zack Zuhairi (ouh, beliau dah muncul kembali!!!), ada yang suri rumah sepenuh masa sambil berniaga dari rumah, dan ada banyak lagi kategori blogger lain, semua berusaha untuk maintain blogging~

Kagum? Ya, memang...tapi lebih kagum pada Yang Menciptakan mereka, kerana mempermudahkan urusan itu untuk mereka, diberikan masa yang cukup untuk semua, tetapi dibahagikan dengan sebaiknya... Subhanallah...


Saya? Saya nak cuba juga maintain blogging.. :) Insya'Allah...entry mungkin keluar malam-malam kot..siang-siang kan nak menyelidik, kan deqdeq kan~~ :p


You Might Also Like

6 Comments

  1. fuh, name den tu bikin den rase segan.hehe;p
    xpela, kite same2 pelan2 berblog, sume makin busy kan:) papepon, jgn benti berblog.tu yang plg penting:)

    ReplyDelete
  2. @naz
    tu doa tu..biar betul2 tersurat jadi ustaz Ir, bukan lagi kebetulan..ameen...;)
    yup, insya'Allah takkan benti berblog..:)

    ReplyDelete
  3. Ya betul tu.. saya pun dah semakin kurang wat en3 coz dah bz kat skolah.. malam2 jak blh wat en3 n BW... serta sabtu n ahad

    ReplyDelete
  4. @Awangku Johan
    takpe, bak kata Ir. Naz, yang penting jangan benti blogging~ :) ujung minggu leh la gi jenguk2..

    ReplyDelete
  5. as salam..
    niat mesti ada ;)
    masa yang ada untuk yang telah ditetapkan-Nya untuk saya setakat ini setelah kita sebagai manusia berusaha dan bertawakkal kepada-Nya, bukan untuk dunia maya.tetapi dunia nyata..tetapi saya bersyukur..dunia nyata inilah yang paling banyak mengajar diri ini untuk terus berusaha mencari keredhaan-Nya.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com