CONTEST KAMI POSE COMEY

February 03, 2011

Klik gambar untuk korek rahsia macam mana nak menang!

Saya tak comel lah, sebab tu mula-mula saya tak nak join, Kak Shida oi~

Tapi demi Kak Shida yang comel, saya join lah jugak...

Macam biasalah kalau nak gemukkan...

Ha...comel tak ni? Siap gaduh lagi ni nak buat pose paling comel...
Sila jawab "Ye, comel, comel!" Haha~
Saya join sebab Kak Shida tag! Simple kan? :p

Saya pulak nak tag:





You Might Also Like

8 Comments

  1. ups..dah 2 org tag nad..
    hehe..
    thnks tag..
    tp nad tak jumpe lagi gmbr tok dipertandingkan..
    t nad carik..huhu

    ReplyDelete
  2. @NadiRah

    hehe..takpe, cari je dulu..lambat lagi kan due date..

    ReplyDelete
  3. aigoo,syarat2 contest menyebabkan sy xdapat join la kakak...
    syarat die kena ada kita kan dlm tu...
    sori penganjur,i x dapat join...hoho

    ReplyDelete
  4. thanx join..

    best of luck k..;DD

    follow sini....:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com