CONTEST KAMI POSE COMEY - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, February 3, 2011

CONTEST KAMI POSE COMEY

Klik gambar untuk korek rahsia macam mana nak menang!

Saya tak comel lah, sebab tu mula-mula saya tak nak join, Kak Shida oi~

Tapi demi Kak Shida yang comel, saya join lah jugak...

Macam biasalah kalau nak gemukkan...

Ha...comel tak ni? Siap gaduh lagi ni nak buat pose paling comel...
Sila jawab "Ye, comel, comel!" Haha~
Saya join sebab Kak Shida tag! Simple kan? :p

Saya pulak nak tag:





8 comments:

  1. ups..dah 2 org tag nad..
    hehe..
    thnks tag..
    tp nad tak jumpe lagi gmbr tok dipertandingkan..
    t nad carik..huhu

    ReplyDelete
  2. @NadiRah

    hehe..takpe, cari je dulu..lambat lagi kan due date..

    ReplyDelete
  3. aigoo,syarat2 contest menyebabkan sy xdapat join la kakak...
    syarat die kena ada kita kan dlm tu...
    sori penganjur,i x dapat join...hoho

    ReplyDelete
  4. thanx join..

    best of luck k..;DD

    follow sini....:)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad