BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, February 17, 2011

Contest Kempen Tak Nak Buang Bayi


Contest ini dianjurkan oleh tuan punya header mengancam:


Banner kempen yang kalau di'KLIK' akan keluar magik:


Kena bagi cadangan 3 langkah terbaik untuk mengatasi masalah pembuangan bayi:

Didikan dan perhatian dari kecik-kecik lagi kat rumah oleh ibu bapa dan kat sekolah oleh cikgu-cikgi insya'Allah boleh bagi anak-anak rasa, "oh, mereka semua sayang saya~"

Gomen wat sponsor kawen sekali setahun untuk mereka-mereka yang kurang mampu nak kawen tapi da berhajat nak berkeluarga, tapi pastikan yang diorang betul-betul dah faham komitmen dan tanggungjawab perkahwinan, ok?

Buat kempen macam yang empunya header mengancam kat atas ni, tapi pastikan kempen tersebar dengan rancaknya, tamo senyap-senyap ye...bukan takat kat blog, kat luar pun~

Nak jawab lagi, tapi Syah suh bagi 3 je...

Nak tag 5 mereka-mereka ini:

Kamu yang baca ni...dah tau kan? Jadi kena buat sekarang...:D


KLIK ENTRI CAMBEST




10 comments:

Adzriel AB said... Reply to comment

kempen yg sgt bagus...saya sokong!

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Adzriel AB

jum join~

... said... Reply to comment

as salam...
saya sokong~
saya juga mau turut serta :0

waveX said... Reply to comment

jap lagi wave buat..

Salfiza said... Reply to comment

eh,kempen ke contest ni?ahaha

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@...

sila-sila..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@waveX

okie~

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Salfiza

haha~ dua2 kot~

Pendapat Syah said... Reply to comment

thanks sbb join...tp rasanya cik sunah salah bg link kt ruangan komen Syah tu...hehe..

p/s : contest sambil berkempen...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Pendapat Syah

a'ah! saya bagi link syah kan? hahaha~ jadi tak diterima ke penyertaan? huhuhu~

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.