Contest Kempen Tak Nak Buang Bayi


Contest ini dianjurkan oleh tuan punya header mengancam:


Banner kempen yang kalau di'KLIK' akan keluar magik:


Kena bagi cadangan 3 langkah terbaik untuk mengatasi masalah pembuangan bayi:

Didikan dan perhatian dari kecik-kecik lagi kat rumah oleh ibu bapa dan kat sekolah oleh cikgu-cikgi insya'Allah boleh bagi anak-anak rasa, "oh, mereka semua sayang saya~"

Gomen wat sponsor kawen sekali setahun untuk mereka-mereka yang kurang mampu nak kawen tapi da berhajat nak berkeluarga, tapi pastikan yang diorang betul-betul dah faham komitmen dan tanggungjawab perkahwinan, ok?

Buat kempen macam yang empunya header mengancam kat atas ni, tapi pastikan kempen tersebar dengan rancaknya, tamo senyap-senyap ye...bukan takat kat blog, kat luar pun~

Nak jawab lagi, tapi Syah suh bagi 3 je...

Nak tag 5 mereka-mereka ini:

Kamu yang baca ni...dah tau kan? Jadi kena buat sekarang...:D


KLIK ENTRI CAMBEST


10 comments:

  1. kempen yg sgt bagus...saya sokong!

    ReplyDelete
  2. as salam...
    saya sokong~
    saya juga mau turut serta :0

    ReplyDelete
  3. thanks sbb join...tp rasanya cik sunah salah bg link kt ruangan komen Syah tu...hehe..

    p/s : contest sambil berkempen...

    ReplyDelete
  4. @Pendapat Syah

    a'ah! saya bagi link syah kan? hahaha~ jadi tak diterima ke penyertaan? huhuhu~

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.