Kawan Saya Datang! :)

February 22, 2011


Bangun pagi gosok gigi...ops, takde kaitan, ok?

Kawan saya datang. Saya sangat gembira. Sukenye~ Dah lama dia tak datang! Bestnye kawan-kawan datang jenguk blog. Wee~~

Saya pun jejak balik blog dia. Wah, budak ni...dia kata saya dah ada domain sendiri, dia lagi la! Dah ada domain jugak tu! Siap dengan hosting lagik! Ang memang ek...saja nak perli ceq yang baru nak bertatih ni...:D

Oh, hehe...saya kenal dia kat matrix. Gegurl semenanjung yang lama duk Sabah. Sekarang da pindah ke semenanjung semula. Blog dia, Liyana Yusoff. Jemput-jemput singgah ye... :)


ENTRY CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!


You Might Also Like

8 Comments

  1. eh,akak matrik jgk ek?
    saya pon same!

    ReplyDelete
  2. sama-sama hebat pakai domain..

    ReplyDelete
  3. aw aw...
    malu la u.. hihihii...
    lama sangat rasa xsinggah tu yg xsedar tu da tukar nama blog.. hihihi..da start keja ni tersebok la sikit kan...tp still malas2 jgak..

    ^^

    ReplyDelete
  4. salam sunah.. mesti seronok kan jumpa kawan lama ni..

    ReplyDelete
  5. @Liyana

    malu ke? hehe..tu la, ko memang da lupakan aku kan? :p

    fuhh~ ni pekerja rajin la ek? hehe

    ReplyDelete
  6. @Fiqas

    wa'alaikumussalam fiqas sayang...

    memang seronok...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com