BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, February 22, 2011

Kawan Saya Datang! :)


Bangun pagi gosok gigi...ops, takde kaitan, ok?

Kawan saya datang. Saya sangat gembira. Sukenye~ Dah lama dia tak datang! Bestnye kawan-kawan datang jenguk blog. Wee~~

Saya pun jejak balik blog dia. Wah, budak ni...dia kata saya dah ada domain sendiri, dia lagi la! Dah ada domain jugak tu! Siap dengan hosting lagik! Ang memang ek...saja nak perli ceq yang baru nak bertatih ni...:D

Oh, hehe...saya kenal dia kat matrix. Gegurl semenanjung yang lama duk Sabah. Sekarang da pindah ke semenanjung semula. Blog dia, Liyana Yusoff. Jemput-jemput singgah ye... :)


ENTRY CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!




8 comments:

anies anessa said...

eh,akak matrik jgk ek?
saya pon same!

waveX said...

sama-sama hebat pakai domain..

Sunah Mohammad said...

@anies anessa

:)

Sunah Mohammad said...

@waveX

tak hebat pun wave...

Liyana said...

aw aw...
malu la u.. hihihii...
lama sangat rasa xsinggah tu yg xsedar tu da tukar nama blog.. hihihi..da start keja ni tersebok la sikit kan...tp still malas2 jgak..

^^

Fiqas said...

salam sunah.. mesti seronok kan jumpa kawan lama ni..

Sunah Mohammad said...

@Liyana

malu ke? hehe..tu la, ko memang da lupakan aku kan? :p

fuhh~ ni pekerja rajin la ek? hehe

Sunah Mohammad said...

@Fiqas

wa'alaikumussalam fiqas sayang...

memang seronok...:)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.