Maafkan Kami Rasulullah... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, February 11, 2011

Maafkan Kami Rasulullah...

Subhanallah, mungkin tak ramai yang sedar, 15 hb ni adalah Maulidur Rasul...tapi lebih ramai yang tahu 14 hb ni adalah Valentine's Day! Kenapa ek jadi gitu? Huhu...agak-agak kalau Rasulullah masih hidup, tidakkah baginda sedih dengan semua ni? Huhu...

Disebabkan mungkin tak ramai yang tahu, jom join satu kempen yang Hakim buat sekali dengan KEMPEN: Kami TAK Sambut Hari Valentine~

"SAYA SAYANG SAUDARA SEISLAM SAYA, SAYA CINTA RASULULLAH DAN SAYA TAK AKAN SAMBUT VALENTINE DAY"
Moga-moga lebih ramai yang akan sedar...insya'Allah...:) Nak join kempen Hakim, leh klik kat gambar tu ye~

Nak tengok siapa lagi yang join kempen? Mereke adalah...

Hakim sendirik (hehe..)
Nadiah
Atikah
Ema (muda lagi ni~ bagus, bagus!)
Arawani
Vna Cumil
Wavex (yang suke merajuk~ :p)
Miss Kay MazRan (entry sempoi habis!)
Cik Mimmie
Sakinah (banner kat sini besar gedabak!)
Penjejak Mimpi

Ada lagi nak join? Klik SINI.. Ade lagi yang tertinggal? Tinggalkan komen kat sini...:)

Admin: Sabarlah laptop...sat lagi i restartkan...

16 comments:

  1. masyeh sunah..jangan lupe senaraikan nama abg ben ye..abg ben pun join..=)

    ReplyDelete
  2. tingginya pengorbanan rasulullah dalam menegak agama Allah..pelbagai rintangan dan cabaran yang dihadapi..tapi apa yang kita buat untuk menghargai segala jasa baginda..buat renungan semua dan juga diri sendiri..

    ReplyDelete
  3. as salam..
    sokong!
    dan jangan kita lupa pula kepada keluarga Nabi.Sesungguhnya Nabi sangat menyukai ummatnya yang ingat pada keluarga baginda juga ;)

    ReplyDelete
  4. @...

    salam..yup! sebab tu kita kena rajin selawat..sebab dalam selawat tu ada doa untuk baginda, ahli keluarga dan sahabat2 baginda..

    ReplyDelete
  5. @~...AmALinA....~

    join jangan tak join~ pilihan hati ina tu~ ekeke~

    ReplyDelete
  6. k.sunah~Cha pon nak menyahut seruan kempen akk. ^_^

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..

    dah pun menyertai kempen ini..bacalah entry dan hayati

    http://www.ibnujamil.com/2011/02/nabi-muhammad-lahir-di-daerah.html

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad