Friday, February 11, 2011

Maafkan Kami Rasulullah...

Subhanallah, mungkin tak ramai yang sedar, 15 hb ni adalah Maulidur Rasul...tapi lebih ramai yang tahu 14 hb ni adalah Valentine's Day! Kenapa ek jadi gitu? Huhu...agak-agak kalau Rasulullah masih hidup, tidakkah baginda sedih dengan semua ni? Huhu...

Disebabkan mungkin tak ramai yang tahu, jom join satu kempen yang Hakim buat sekali dengan KEMPEN: Kami TAK Sambut Hari Valentine~

"SAYA SAYANG SAUDARA SEISLAM SAYA, SAYA CINTA RASULULLAH DAN SAYA TAK AKAN SAMBUT VALENTINE DAY"
Moga-moga lebih ramai yang akan sedar...insya'Allah...:) Nak join kempen Hakim, leh klik kat gambar tu ye~

Nak tengok siapa lagi yang join kempen? Mereke adalah...

Hakim sendirik (hehe..)
Nadiah
Atikah
Ema (muda lagi ni~ bagus, bagus!)
Arawani
Vna Cumil
Wavex (yang suke merajuk~ :p)
Miss Kay MazRan (entry sempoi habis!)
Cik Mimmie
Sakinah (banner kat sini besar gedabak!)
Penjejak Mimpi

Ada lagi nak join? Klik SINI.. Ade lagi yang tertinggal? Tinggalkan komen kat sini...:)

Admin: Sabarlah laptop...sat lagi i restartkan...

16 comments:
Write Comments
  1. masyeh sunah..jangan lupe senaraikan nama abg ben ye..abg ben pun join..=)

    ReplyDelete
  2. tingginya pengorbanan rasulullah dalam menegak agama Allah..pelbagai rintangan dan cabaran yang dihadapi..tapi apa yang kita buat untuk menghargai segala jasa baginda..buat renungan semua dan juga diri sendiri..

    ReplyDelete
  3. as salam..
    sokong!
    dan jangan kita lupa pula kepada keluarga Nabi.Sesungguhnya Nabi sangat menyukai ummatnya yang ingat pada keluarga baginda juga ;)

    ReplyDelete
  4. @...

    salam..yup! sebab tu kita kena rajin selawat..sebab dalam selawat tu ada doa untuk baginda, ahli keluarga dan sahabat2 baginda..

    ReplyDelete
  5. @~...AmALinA....~

    join jangan tak join~ pilihan hati ina tu~ ekeke~

    ReplyDelete
  6. k.sunah~Cha pon nak menyahut seruan kempen akk. ^_^

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..

    dah pun menyertai kempen ini..bacalah entry dan hayati

    http://www.ibnujamil.com/2011/02/nabi-muhammad-lahir-di-daerah.html

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com