BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, February 24, 2011

Penat Berlakon!!!


Fuhh! Petang ni penat berlakon...nak tau berlakon kat mana pulak? Meh jenguk...


Adohhhh...macam-macam...de lagi tak? :p



ENTRI CAMBEST ADALAH ENTRI-ENTRI KAT ATAS NI. :D




14 comments:

Ujang9897 said... Reply to comment

hahahaha..masyuk tu..

Pembawa_Wacana said... Reply to comment

ermm...pasal bayaran kita tunggu tayangan di panggung yer...... GSC,TGV diorang tak tempah pun... yang nak cuma Ben Corp.. PW Cinema dan Jang Sdn Bhd... :D

lyn_linna said... Reply to comment

wah..hebat btl sunah ni..hehe :)

~BUTfulsay~ said... Reply to comment

pandai berlakon rupanyer.. gudluck.. :)

man yusoef said... Reply to comment

gud luck!! haha..rajin btol join

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Ujang9897

memang! hahaha~

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Pembawa_Wacana

hahaha! saya tuntut nanti! :p

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@lyn_linna

ops! hahaha~ diorang yang buat cite ni yang hebat...:p

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@~BUTfulsay~

direktor tu yang pandai...:p

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@man yusoef

mana de rajin...:p

bun said... Reply to comment

wah,best dapat jadi pelakon :P

waveX said... Reply to comment

meriah betul..dah jd pelakon semua ek..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@bun

hahaha! :D

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@waveX

hehe..wave je tak jadi..huhu

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.