BLOG ENCIK SUAMI

Monday, March 7, 2011

Khas Untuk Awak...


Dia pernah join segmen Enchek Ben. 500 Blog. Saya pun join sama.

Dia pernah jadi soalan Enchek Ben. BLOG 500 MENCARI HARTA KARUN : Soalan ( 3 ) Harian. Saya dapat tempat ketiga kat situ. Terima kasih ye, awak...

Dari situ saya kenal dia. Saya gi blog dia. Dia jenguk blog saya.

Dia memang istimewa...

Saya kagum dengan dia...tapi...saya tak mahu menangis...

Dia blogger kental, kita...mampukah sekental dia?

Dijentik sedikit sudah mahu mengalah, dia...tidak pernah sekali-kali merasa kalah...

Jadilah kuat macam dia ya...


AWAK, jangan pernah menangis ya...:)




18 comments:

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

pernah kak ayu rasa macam malas nak berblog..
namun bila asyik sekodeng blog beliau..
kak ayu kena bersemangat lebih dari dia.....

darxniq said... Reply to comment

aku lak yg mengis...:(

NadiRah said... Reply to comment

still enjoy dengan kehidupan..
=)
eh,bukan enjoy joli2...hehe

bun said... Reply to comment

huwaa,bukan die yang nagis nie
bun yang nangis ade lah
sedih pulak ayat akak

Salim Harmanain said... Reply to comment

adess saya pulak yg nanges.. T_T

syairahmohdanuar said... Reply to comment

sedihnya :'(

Wan Gerrard said... Reply to comment

kena kuat semangat ^_^

Gen2Merah said... Reply to comment

hhehehe.. teruskan menulis (",)

Lulu caldina said... Reply to comment

sob sob *sedih

Huszaini said... Reply to comment

Memang seorang yang kental semangatnya!

Along Usop said... Reply to comment

em.. jngan senyap atas sebab org bising..

biar senyap atas sebab ada isi.. =)

Mohd Sukur Ibrahim said... Reply to comment

insya allah sy takkan menangis utk benda remeh temeh..
doakan kekuatan saya k..

Nasuha Salleh said... Reply to comment

=) beliau mmpunyai keunikan tersndri yg xde pd org lain ;))

Fiqas said... Reply to comment

saya dah jenguk blog dia...dia mmg bersemangat tinggi...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply to comment

huhu...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Mohd Sukur Ibrahim

itu yang kita mahu, insya'Allah...:)

... said... Reply to comment

as salam..

ingin sekental beliau?
boleh ;)
asalkan ada kesanggupan dan rasa tidak putus asa.kerana manusia ciptaan-Nya ini memang unik.diberikan iman, akal, dan amal.dan diberikan pula nafsu untuk menguji sejauh mana kesanggupan manusia yang kerdil lagi besar tanggungjawabnya di dunia.

gunakan iman untuk melawan godaan dan penentangan dari unsur yang tidak baik

gunakan akal untuk menilai langkah yang patut kita ambil untuk terus kental tak lut dik terjahan luar.

gunakan amal untuk melakukankannya sebaik mungkin disisi-Nya.

dan yang paling penting, usaha yang baik disisi-Nya.
insya'Allah Allah berikan ganjaraj yang tidak ternilai disisi-Nya. bila?dimana? bagaimana? wallahu'alam..

kita cuma perlu berusaha dan tawakkal =)

iklan:

Jawatan terbuka untuk perdana menteri dan menteri-menteri.hahaha

er.."jangan pernah menangis ya" tu..macam mana? ayat penyata?tanya?
konpius sikit..jangan menangis ya?
ya..sunah jangan menangis ya =) tabahkan hati dan terus berusaha. berusaha! berusaha! berusaha!

ameen..

Pembawa_Wacana said... Reply to comment

terharu..sebak..

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.