Monday, March 7, 2011

Khas Untuk Awak...


Dia pernah join segmen Enchek Ben. 500 Blog. Saya pun join sama.

Dia pernah jadi soalan Enchek Ben. BLOG 500 MENCARI HARTA KARUN : Soalan ( 3 ) Harian. Saya dapat tempat ketiga kat situ. Terima kasih ye, awak...

Dari situ saya kenal dia. Saya gi blog dia. Dia jenguk blog saya.

Dia memang istimewa...

Saya kagum dengan dia...tapi...saya tak mahu menangis...

Dia blogger kental, kita...mampukah sekental dia?

Dijentik sedikit sudah mahu mengalah, dia...tidak pernah sekali-kali merasa kalah...

Jadilah kuat macam dia ya...


AWAK, jangan pernah menangis ya...:)


18 comments:
Write Comments
  1. pernah kak ayu rasa macam malas nak berblog..
    namun bila asyik sekodeng blog beliau..
    kak ayu kena bersemangat lebih dari dia.....

    ReplyDelete
  2. still enjoy dengan kehidupan..
    =)
    eh,bukan enjoy joli2...hehe

    ReplyDelete
  3. huwaa,bukan die yang nagis nie
    bun yang nangis ade lah
    sedih pulak ayat akak

    ReplyDelete
  4. hhehehe.. teruskan menulis (",)

    ReplyDelete
  5. Memang seorang yang kental semangatnya!

    ReplyDelete
  6. em.. jngan senyap atas sebab org bising..

    biar senyap atas sebab ada isi.. =)

    ReplyDelete
  7. insya allah sy takkan menangis utk benda remeh temeh..
    doakan kekuatan saya k..

    ReplyDelete
  8. =) beliau mmpunyai keunikan tersndri yg xde pd org lain ;))

    ReplyDelete
  9. saya dah jenguk blog dia...dia mmg bersemangat tinggi...

    ReplyDelete
  10. as salam..

    ingin sekental beliau?
    boleh ;)
    asalkan ada kesanggupan dan rasa tidak putus asa.kerana manusia ciptaan-Nya ini memang unik.diberikan iman, akal, dan amal.dan diberikan pula nafsu untuk menguji sejauh mana kesanggupan manusia yang kerdil lagi besar tanggungjawabnya di dunia.

    gunakan iman untuk melawan godaan dan penentangan dari unsur yang tidak baik

    gunakan akal untuk menilai langkah yang patut kita ambil untuk terus kental tak lut dik terjahan luar.

    gunakan amal untuk melakukankannya sebaik mungkin disisi-Nya.

    dan yang paling penting, usaha yang baik disisi-Nya.
    insya'Allah Allah berikan ganjaraj yang tidak ternilai disisi-Nya. bila?dimana? bagaimana? wallahu'alam..

    kita cuma perlu berusaha dan tawakkal =)

    iklan:

    Jawatan terbuka untuk perdana menteri dan menteri-menteri.hahaha

    er.."jangan pernah menangis ya" tu..macam mana? ayat penyata?tanya?
    konpius sikit..jangan menangis ya?
    ya..sunah jangan menangis ya =) tabahkan hati dan terus berusaha. berusaha! berusaha! berusaha!

    ameen..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com