Sunah Senget???? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, March 25, 2011

Sunah Senget????


Erhhhhhhh...tahan, tahan...takleh kuarkan kata-kata kesat. Tak baik...kan, kan, kan?

Berjanggut sungguh budak ni! Saya punyalah menyokong entri Ujang tu bila baca entri resakse berjanggut kat SINI. Tengok punya tengok, sampai kat bawah...erk!


Hampesssss the hampas padi!! Kang ceq panggil Katek ngan Ina kang. Boleh join masukkan dalam kuali. Pakcik Mat ade kuali besar kan, kan, kan...? Muat kot...kalo tak muat kita patah-patahkan lagi...hurmmmmmmmmm...nak masak pe ek? Buat umai ok jugak kan Pakcik Mat kan? Hiris nipis-nipis...takyah patah-patahkan...dah puas patah dah tu...

Hoh??? Tak paham??? Takpe...saya, Katek, resakse berjanggut yang TUTTT dan mereka-mereka je yang faham...

Yang penting, saya tak senget okie? Jalan pun elok je ni...tak serupa resakse...

P/S: Maaf, merapu sungguh entri ini.

14 comments:

  1. hahahahahahaa.....

    raksasa tu tak puas hati...awat laaa aku ni jalan senget2 so dia nk semua org senget!!

    ReplyDelete
  2. WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.. memang senget pun.. otak nak membuli jer.. aaargghhh best best...

    ReplyDelete
  3. sunah lurus..sunah xsenget..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahahaha~raksaksa memang camtuh kak sunah.. eh wat umai?? camne tu?

    ReplyDelete
  5. memang senget....full stop..haha

    ReplyDelete
  6. hahaha..amik kau senget...

    nasib baik "ujang pencerita"

    ReplyDelete
  7. haip2 sapa ckp akak sunah seget huh?sampai hati nuh

    ReplyDelete
  8. saya prasan jgk smlm masa bc entry ujang..tak bek woo wat akak ceni..

    ReplyDelete
  9. hahahaha.....memandai je tue..
    :)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad