Angkara Entri Kontroversi...Dia Dipulaukan!

April 21, 2011


Nape update lagi ni??? Gggrrr! Baru nak tahan dari tak update! Tapi ada orang TU perli kat SB, siap kata..."belum 20 entri"...erk! Jauh lagi tu...huhuhu...

Ekceli nak kongsi ni ha...ade sorang budak yang dipulaukan ni. Nape dia dipulaukan hingga dicampak ke pulau? Entah lerr...sebab ape, saya tak tahu...yang pasti akibat dipulaukan hingga biasa sudah hidup di pulau, dia pernah berjaya memenangi rancangan realiti TV yang NI.

Okehhh...stop, stop. Dah jauh sangat dari tajuk asal. Kali ni dia bakal dipulaukan lagi ke pulau pandan jauh ke tengah pulak. Kerana telatah dia yang tersangat lah kelakar bila membaca satu entri yang agak kontroversi beberapa jam sebelum ni. Nak tau cerita dia macam mana? Jom gi pulau NI.

P/S: Jangan marah noooo...kang dipulaukan baru tau!


ENTRI CAMBEST LAGIK...JOM TERJAH!

You Might Also Like

16 Comments

  1. perghhh~4 link dlm 1 entry.. smpai keen tatau nk terjah mana dulu.. tehehehehee~ 

    ReplyDelete
  2. @NuSaNa NoSa 91

    klik sume sekali dalam tab banyak2..ahahaha~ nasib bek tak disable right click..:p

    ReplyDelete
  3. as salam..
    haha~ cik pulau~

    XD panggil usop buat sendaloka pasal cik pulau~

    XP

    ReplyDelete
  4. ahahahaahaha..
    janganla pulaukan cik pulau.. lalala~
    tapi betol la.. abg ady tu ha...
    grrrr....

    ReplyDelete
  5. @...

    adohhh..jangan bocorkan rahsia siapa dia..hahaha~

    ReplyDelete
  6. hahaha.. adoi.. cik pulau bikin panassss.. hahaha ;)

    ReplyDelete
  7. @udin

    hahahaha~ takpe, kalo panas kene berenang tepi2 pulau..

    ReplyDelete
  8. wah.....ada org yg ingatkan, famous lagi tu...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com