Angkara Entri Kontroversi...Dia Dipulaukan! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, April 21, 2011

Angkara Entri Kontroversi...Dia Dipulaukan!


Nape update lagi ni??? Gggrrr! Baru nak tahan dari tak update! Tapi ada orang TU perli kat SB, siap kata..."belum 20 entri"...erk! Jauh lagi tu...huhuhu...

Ekceli nak kongsi ni ha...ade sorang budak yang dipulaukan ni. Nape dia dipulaukan hingga dicampak ke pulau? Entah lerr...sebab ape, saya tak tahu...yang pasti akibat dipulaukan hingga biasa sudah hidup di pulau, dia pernah berjaya memenangi rancangan realiti TV yang NI.

Okehhh...stop, stop. Dah jauh sangat dari tajuk asal. Kali ni dia bakal dipulaukan lagi ke pulau pandan jauh ke tengah pulak. Kerana telatah dia yang tersangat lah kelakar bila membaca satu entri yang agak kontroversi beberapa jam sebelum ni. Nak tau cerita dia macam mana? Jom gi pulau NI.

P/S: Jangan marah noooo...kang dipulaukan baru tau!


ENTRI CAMBEST LAGIK...JOM TERJAH!

16 comments:

  1. perghhh~4 link dlm 1 entry.. smpai keen tatau nk terjah mana dulu.. tehehehehee~ 

    ReplyDelete
  2. @NuSaNa NoSa 91

    klik sume sekali dalam tab banyak2..ahahaha~ nasib bek tak disable right click..:p

    ReplyDelete
  3. as salam..
    haha~ cik pulau~

    XD panggil usop buat sendaloka pasal cik pulau~

    XP

    ReplyDelete
  4. ahahahaahaha..
    janganla pulaukan cik pulau.. lalala~
    tapi betol la.. abg ady tu ha...
    grrrr....

    ReplyDelete
  5. @...

    adohhh..jangan bocorkan rahsia siapa dia..hahaha~

    ReplyDelete
  6. hahaha.. adoi.. cik pulau bikin panassss.. hahaha ;)

    ReplyDelete
  7. @udin

    hahahaha~ takpe, kalo panas kene berenang tepi2 pulau..

    ReplyDelete
  8. wah.....ada org yg ingatkan, famous lagi tu...

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad