BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, April 19, 2011

BLOGGER Kaki Pukul!


Dulu, ada sorang blogger kata mamat ni kaki pukul. Sebab ape, header dia da tunjuk dia pukul orang. Dahsyat mamat blogger sorang ni. Siap bertali-tali lagi dia pukul orang.

Tapi tu dulu...sekarang header dia da lain, da macam mamat konfius pulak. Adakah konfius sebab tak tau nak pukul orang lagi ke tak? Ehhhhhh, dia masih pukul orang lagi! Tak caya tengok je nanti kat tepi-tepi blog dia, ada lagi gambar sepak terajang orang. Cuma mangsa-mangsa pukul ni tak bawak ke polis je. Diorang setel terus! Tak payah panjang-panjangkan kes nak buat entri kat blog pulakkkk...

Blogger kaki pukul ni lagi otai dari saya, umur blog dia lagi lama dari saya, dan tentulah umur blog tu lagi lama dari blog benalien.com. Pengisian dia ok, mungkin sebab dia suka pukul orang, orang takut nak datang. Erk..jadi pe kata kita serang blog dia sekarang? Kamu-kamu pi la tanya dia, nape suka pukul orang? Takde keje lain ke???

Ehhh, soklan carik sendirik ok, tu soklan saya...kamu carik soklan lain pulak...dah jumpa soklan? Haaa...get ready eks, takut kang kene bantai lak sampai sana. Dah ready sume??? Jom serang blog kaki pukul ni kat SINIIII!



12 comments:

putERi-kAtEk said...

yang benalien tu memang tak brani nak lawan balik la...

aliarosli said...

ingatkan blog budakbukansebarangbudak

emmmmmmmmm, geng dak nub le nie

Pembawa_Wacana said...

ben alien..ha ha

diana said...

dia insaf dah tu..
hehhehe..
tak nak pukul2 orang dah..

Sunah Mohammad said...

@putERi-kAtEk

ahahaha~ tu lah! sebab blogger kaki pukul ni lagi otai...:p

Sunah Mohammad said...

@aliarosli

geng dak nub tu mende dear?

Sunah Mohammad said...

@Pembawa_Wacana

hahahaha~ dia yang cakap, okie!

Sunah Mohammad said...

@diana

hahaha~ mungkin jugak..:p

Firdaus Kasim said...

kalo org buli kita..

kita buli balik.. hehe

Entri paling hot :
Blogger Popular Sombong?"

... said...

as salam..
haha.benalien. ingatkan ben10.
ben10 pun cite katun pasal alien.

=p

@Firdaus Kasim

oh! statement kejam dari daus!
nak kena kurung dalam reban ayam katek ni

=p

Miss Ran said...

sume takut..otai belaka

haha

erk cte tu ai tau...dia tk sgje kot..

bgs pe kite pemalu,

tp skng ramai jd mamarazzi...

tak kisah plak..depends situasi mybe...

mls komen byk..kang ade y mmbuat spekulasi

entry tu tkde kaitan sesiapa pon..kbetolan=P

mynameismy said...

alien??? erk~

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.