BLOGGER Kaki Pukul!


Dulu, ada sorang blogger kata mamat ni kaki pukul. Sebab ape, header dia da tunjuk dia pukul orang. Dahsyat mamat blogger sorang ni. Siap bertali-tali lagi dia pukul orang.

Tapi tu dulu...sekarang header dia da lain, da macam mamat konfius pulak. Adakah konfius sebab tak tau nak pukul orang lagi ke tak? Ehhhhhh, dia masih pukul orang lagi! Tak caya tengok je nanti kat tepi-tepi blog dia, ada lagi gambar sepak terajang orang. Cuma mangsa-mangsa pukul ni tak bawak ke polis je. Diorang setel terus! Tak payah panjang-panjangkan kes nak buat entri kat blog pulakkkk...

Blogger kaki pukul ni lagi otai dari saya, umur blog dia lagi lama dari saya, dan tentulah umur blog tu lagi lama dari blog benalien.com. Pengisian dia ok, mungkin sebab dia suka pukul orang, orang takut nak datang. Erk..jadi pe kata kita serang blog dia sekarang? Kamu-kamu pi la tanya dia, nape suka pukul orang? Takde keje lain ke???

Ehhh, soklan carik sendirik ok, tu soklan saya...kamu carik soklan lain pulak...dah jumpa soklan? Haaa...get ready eks, takut kang kene bantai lak sampai sana. Dah ready sume??? Jom serang blog kaki pukul ni kat SINIIII!

12 comments:

  1. yang benalien tu memang tak brani nak lawan balik la...

    ReplyDelete
  2. ingatkan blog budakbukansebarangbudak

    emmmmmmmmm, geng dak nub le nie

    ReplyDelete
  3. dia insaf dah tu..
    hehhehe..
    tak nak pukul2 orang dah..

    ReplyDelete
  4. @putERi-kAtEk

    ahahaha~ tu lah! sebab blogger kaki pukul ni lagi otai...:p

    ReplyDelete
  5. kalo org buli kita..

    kita buli balik.. hehe

    Entri paling hot :
    Blogger Popular Sombong?"

    ReplyDelete
  6. as salam..
    haha.benalien. ingatkan ben10.
    ben10 pun cite katun pasal alien.

    =p

    @Firdaus Kasim

    oh! statement kejam dari daus!
    nak kena kurung dalam reban ayam katek ni

    =p

    ReplyDelete
  7. sume takut..otai belaka

    haha

    erk cte tu ai tau...dia tk sgje kot..

    bgs pe kite pemalu,

    tp skng ramai jd mamarazzi...

    tak kisah plak..depends situasi mybe...

    mls komen byk..kang ade y mmbuat spekulasi

    entry tu tkde kaitan sesiapa pon..kbetolan=P

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.