Buah Hati, Eh! Cenderahati Dari...Utagha...

April 01, 2011


Pon! Pon! Bunyi motorsikal "mengehon" (amekkk ang word baru hari ni!) kat luar rumah. Saya pun bangun dari depan laptop. Tengok-tengok ade abang emsem kat luar...(ekceli tak nampak pon muka dia sebenarnya sebab dia pakai spek besar! hahaha~)

Okeh, okeh...saya pun keluar tergesa-gesa, takut dia tunggu lama kan. Sarung semua benda yang ada dan boleh dicapai. Oh yeahhh...ada bungkusan! Ekeke~ sebenornye kan, semalam madu saya ade mesej. Dia cakap ada antar bungkusan...alhamdulillah da sampai petang tadi. :)

Nak tengok isi bungkusan???

.

.

Sini, sini!

.

.

.

.

.



Okeh...ni pun akan buat saya senyum sampai...err...entah berapa hari. Hahaha~ Terima kasih kak Shida sayang dan warga Kami Blogger Utagha~ Sayang ampa suma ketat-ketat!!!

Terharuuuuuuu!!!! T_T


KAMU-KAMU RASA KAMU CUKUP SIHAT TAK?

You Might Also Like

35 Comments

  1. amboi jauh merantau dari sabah ke utagha

    ReplyDelete
  2. apsl kak sunnah x gi gath KBU temph hari?? klu tak boleh jumpa

    ReplyDelete
  3. kak sunah pun dapt gak??? hoho.. kami dpt awal lagi. hehehhe.

    ReplyDelete
  4. cam seronok ja.. apa dia Kami Blogger Utagha ni? tatau la.. cita cket. :P

    ReplyDelete
  5. wahh!!!
    sayang ketat2..hhihihihi

    ReplyDelete
  6. okie fine.. jeles gler... taknak kawan kak sunah

    ReplyDelete
  7. sapa x suka dpt hadiah memang tipu.. bestnya

    ReplyDelete
  8. err..kan jauh tu...dari selatan ke utagha...huhuhuhu..akak de program lain kan hari tu...

    ReplyDelete
  9. huaghhhh!! x aci!! kak shida mmg!!

    ptut la oder byk2...

    SJ nk jugakkkkkkk

    waaaaaaa


    sob2



    jom baca dan komen 10 Fakta menarik. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

    kembaq M>O?

    ReplyDelete
  10. <----kesian budak jeles..heheh

    ReplyDelete
  11. sunnah..
    bestnya dapat cendermata..

    PS: kak tunggu follower awak ke 1120...lalallal

    ReplyDelete
  12. syok dapat hadiah nooo...

    http://adzriel.blogspot.com/2011/04/untung-juga-rajin-mengomel-ni.html

    ReplyDelete
  13. erk sronoknye..kak shida bg ke ehem2 bg wakaka

    ReplyDelete
  14. wah!!! syionnye dpt cenderahati!!!

    ReplyDelete
  15. @Citarasa Rinduan

    eiks, nape tunggu follower ke 1120 kak? hehehe..

    ReplyDelete
  16. as salam..
    wah! menarik! siap ada fame bunga. sweet je =)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com