BLOG ENCIK SUAMI

Friday, April 1, 2011

Buah Hati, Eh! Cenderahati Dari...Utagha...


Pon! Pon! Bunyi motorsikal "mengehon" (amekkk ang word baru hari ni!) kat luar rumah. Saya pun bangun dari depan laptop. Tengok-tengok ade abang emsem kat luar...(ekceli tak nampak pon muka dia sebenarnya sebab dia pakai spek besar! hahaha~)

Okeh, okeh...saya pun keluar tergesa-gesa, takut dia tunggu lama kan. Sarung semua benda yang ada dan boleh dicapai. Oh yeahhh...ada bungkusan! Ekeke~ sebenornye kan, semalam madu saya ade mesej. Dia cakap ada antar bungkusan...alhamdulillah da sampai petang tadi. :)

Nak tengok isi bungkusan???

.

.

Sini, sini!

.

.

.

.

.



Okeh...ni pun akan buat saya senyum sampai...err...entah berapa hari. Hahaha~ Terima kasih kak Shida sayang dan warga Kami Blogger Utagha~ Sayang ampa suma ketat-ketat!!!

Terharuuuuuuu!!!! T_T


KAMU-KAMU RASA KAMU CUKUP SIHAT TAK?



35 comments:

solo molo said...

bestnye...

~...AmALinA....~ said...

wahhhhh~=)

z a k w a n said...

amboi jauh merantau dari sabah ke utagha

Izamir Ridzwan said...

apsl kak sunnah x gi gath KBU temph hari?? klu tak boleh jumpa

nora amila ghazali said...

kak sunah pun dapt gak??? hoho.. kami dpt awal lagi. hehehhe.

fRaMe+LenSeS said...

cam seronok ja.. apa dia Kami Blogger Utagha ni? tatau la.. cita cket. :P

NadiRah said...

wahh!!!
sayang ketat2..hhihihihi

forever love said...

okie fine.. jeles gler... taknak kawan kak sunah

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sapa x suka dpt hadiah memang tipu.. bestnya

Sunah Mohammad said...

@solo molo

:)

Sunah Mohammad said...

@~...AmALinA....~

hohoho~

Sunah Mohammad said...

@z a k w a n

sudah...sabah lak...-_-"

Sunah Mohammad said...

err..kan jauh tu...dari selatan ke utagha...huhuhuhu..akak de program lain kan hari tu...

Sunah Mohammad said...

@nora amila ghazali

dapat, dapat...:)

Sunah Mohammad said...

@fRaMe LenSeS

hahaha~ errr...ape ek? :D

Sunah Mohammad said...

@NadiRah

yesss!! ketat amat!

Sunah Mohammad said...

@forever love

erk!

Sunah Mohammad said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

hehehe..best2 kak lekit! sukeeee~

shahjiehan said...

huaghhhh!! x aci!! kak shida mmg!!

ptut la oder byk2...

SJ nk jugakkkkkkk

waaaaaaa


sob2



jom baca dan komen 10 Fakta menarik. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

kembaq M>O?

angah said...

<----kesian budak jeles..heheh

mohd zhafri said...

orang utara sarawak...huhu

Citarasa Rinduan said...

sunnah..
bestnya dapat cendermata..

PS: kak tunggu follower awak ke 1120...lalallal

Liza @ Adzriel AB said...

syok dapat hadiah nooo...

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/untung-juga-rajin-mengomel-ni.html

Miss Ran said...

erk sronoknye..kak shida bg ke ehem2 bg wakaka

mynameismy said...

wah!!! syionnye dpt cenderahati!!!

Qaseh dalia adelia said...

beznye dapat adiah hehe

Sunah Mohammad said...

@shahjiehan

errrr..

Sunah Mohammad said...

@angah

hahaha~ jangan jeles ye..

Sunah Mohammad said...

@mohd zhafri

ha'ah...:D

Sunah Mohammad said...

@Citarasa Rinduan

eiks, nape tunggu follower ke 1120 kak? hehehe..

Sunah Mohammad said...

@Liza @ Adzriel AB

ngeeee....:D

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

kak shida lah~~~

Sunah Mohammad said...

@mynameismy

syion? err..

Sunah Mohammad said...

@Qaseh dalia adelia

hehehe..qaseh nak?

... said...

as salam..
wah! menarik! siap ada fame bunga. sweet je =)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.