BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, April 20, 2011

Diapit Dua Putera Raja: BA dan AB, Mana Satu Pilihan Hati?


BA? Siapakah gerangannya? Cuba teka...

AB? Siapa pula? Takkan tak tahu...

BA: Putera raja dari kerajaan Benalien.com

AB: Putera raja dari kerajaan Budianto.com

Bila berada di tengah-tengah, beta tidak tahu nak pilih siapa. Nak ditanya pada tukang masak istana di sisi, dia hanya mampu menunjukkan sudip dan kuali.

Hendak ditanya pada dayang-dayang pun, dayang-dayang pulak bermain-main dengan mahkota beta...

Beta tersepit!!! Heiiiii, tolonglah bagi cadangan! Main-main lak dengan sudip dan mahkota...haishhh....

Ops!! Berhenti mengarut, hokeyyy!

Alkisahnya begini...beta berjalan-jalan di taman larangan, memetik bunga sakura mekar dari pohon sakura yang rendang. Tiba-tiba, dua orang putera raja datang berlari-lari anak! Erk, beta terkejut, terus beta menjerit-jerit memanggil tukang masak istana dan dayang-dayang beta! Mahu perlindungan tentunya! Dan bila semua ada dalam taman larangan beta, jadinya....

.

.

.

.

.


Ikuti kisah selanjutnya di SINI.



22 comments:

putERi-kAtEk said...

oh tuanku sakura...patik sangat terharu berada disisi tuanku.... ampun kan patik...hahahaaahha.....

ooooooooooo dayang ye!!

bersama kak Es said...

hari tu LM terhimpit.

dak sunah ni terkepit lak..cepat loloskan diri kehkehkeh

al_hakim said...

al hakim juga yang menjadi pilihan hati..=P

Mat Gebu said...

Hahahahaha...dengan angkuhnyaa...dua-dua skandal guaaa...

Miss Ran said...

hahaha

bikn gosip je

Akeyla Frr . said...

Weeeee <3 Hihihihi , sweet <3

Oopss..Cikgu Cinta said...

hahahha...tak pasan la palk...AB ngan BA bile tebalik org yng bebeza hehehe

Sunah Mohammad said...

@putERi-kAtEk

hahaha~ dayang beta~ bak balik mahkota!

Sunah Mohammad said...

@bersama kak Es

ahahaha~

Sunah Mohammad said...

@al_hakim

ha'ahlah...blog al-hakim...:p

Sunah Mohammad said...

@Mat Gebu

hahahaha~ tu la pasal!

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

wellllll....belajar dari u ni...:p

Sunah Mohammad said...

@Akeyla Frr .

hehehe...

Sunah Mohammad said...

@Oopss..Cikgu Cinta

tak perasan eks..akak ni selalu konfius nak klik kat bookmark atas tu sebab singkatkan jadi BA ngan AB..ahaha~

EYQASARA said...

hihihi.. sekali imbas tau dah sape.. hihihi... :) buah hati kak sunah AB tu.. hiihihihi... :)

... said...

as salam..
haha! kena himpit
eh! tambah satu lagi! kucing tu.haha

=p

YanaMIB said...

"ADY BUDIKA dan pasangannya SUNAH SAKURA"


ayt tu je yg kita baca..camne tu?? hahaha =P

Sunah Mohammad said...

@YanaMIB

akakkkkkkkk!!! ahahaha~ ggggrrr!

Ujang9897 said...

so suwit..hahaha

Arpiiz said...

wahahaha, dah boleh jadi cerita bangsawan ni..^^

aliarosli said...

hhahahhhahah,akakkkkkkk len kali ajak le sekali

nak jugak! hahhahahhahah

udin said...

peh! dasatttt! hahahaha! bukan senang nih!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.