Wednesday, April 20, 2011

Diapit Dua Putera Raja: BA dan AB, Mana Satu Pilihan Hati?


BA? Siapakah gerangannya? Cuba teka...

AB? Siapa pula? Takkan tak tahu...

BA: Putera raja dari kerajaan Benalien.com

AB: Putera raja dari kerajaan Budianto.com

Bila berada di tengah-tengah, beta tidak tahu nak pilih siapa. Nak ditanya pada tukang masak istana di sisi, dia hanya mampu menunjukkan sudip dan kuali.

Hendak ditanya pada dayang-dayang pun, dayang-dayang pulak bermain-main dengan mahkota beta...

Beta tersepit!!! Heiiiii, tolonglah bagi cadangan! Main-main lak dengan sudip dan mahkota...haishhh....

Ops!! Berhenti mengarut, hokeyyy!

Alkisahnya begini...beta berjalan-jalan di taman larangan, memetik bunga sakura mekar dari pohon sakura yang rendang. Tiba-tiba, dua orang putera raja datang berlari-lari anak! Erk, beta terkejut, terus beta menjerit-jerit memanggil tukang masak istana dan dayang-dayang beta! Mahu perlindungan tentunya! Dan bila semua ada dalam taman larangan beta, jadinya....

.

.

.

.

.


Ikuti kisah selanjutnya di SINI.

22 comments:
Write Comments
  1. oh tuanku sakura...patik sangat terharu berada disisi tuanku.... ampun kan patik...hahahaaahha.....

    ooooooooooo dayang ye!!

    ReplyDelete
  2. hari tu LM terhimpit.

    dak sunah ni terkepit lak..cepat loloskan diri kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. al hakim juga yang menjadi pilihan hati..=P

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha...dengan angkuhnyaa...dua-dua skandal guaaa...

    ReplyDelete
  5. hahahha...tak pasan la palk...AB ngan BA bile tebalik org yng bebeza hehehe

    ReplyDelete
  6. @Oopss..Cikgu Cinta

    tak perasan eks..akak ni selalu konfius nak klik kat bookmark atas tu sebab singkatkan jadi BA ngan AB..ahaha~

    ReplyDelete
  7. hihihi.. sekali imbas tau dah sape.. hihihi... :) buah hati kak sunah AB tu.. hiihihihi... :)

    ReplyDelete
  8. as salam..
    haha! kena himpit
    eh! tambah satu lagi! kucing tu.haha

    =p

    ReplyDelete
  9. "ADY BUDIKA dan pasangannya SUNAH SAKURA"


    ayt tu je yg kita baca..camne tu?? hahaha =P

    ReplyDelete
  10. wahahaha, dah boleh jadi cerita bangsawan ni..^^

    ReplyDelete
  11. hhahahhhahah,akakkkkkkk len kali ajak le sekali

    nak jugak! hahhahahhahah

    ReplyDelete
  12. peh! dasatttt! hahahaha! bukan senang nih!

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com