Diapit Dua Putera Raja: BA dan AB, Mana Satu Pilihan Hati?

April 20, 2011


BA? Siapakah gerangannya? Cuba teka...

AB? Siapa pula? Takkan tak tahu...

BA: Putera raja dari kerajaan Benalien.com

AB: Putera raja dari kerajaan Budianto.com

Bila berada di tengah-tengah, beta tidak tahu nak pilih siapa. Nak ditanya pada tukang masak istana di sisi, dia hanya mampu menunjukkan sudip dan kuali.

Hendak ditanya pada dayang-dayang pun, dayang-dayang pulak bermain-main dengan mahkota beta...

Beta tersepit!!! Heiiiii, tolonglah bagi cadangan! Main-main lak dengan sudip dan mahkota...haishhh....

Ops!! Berhenti mengarut, hokeyyy!

Alkisahnya begini...beta berjalan-jalan di taman larangan, memetik bunga sakura mekar dari pohon sakura yang rendang. Tiba-tiba, dua orang putera raja datang berlari-lari anak! Erk, beta terkejut, terus beta menjerit-jerit memanggil tukang masak istana dan dayang-dayang beta! Mahu perlindungan tentunya! Dan bila semua ada dalam taman larangan beta, jadinya....

.

.

.

.

.


Ikuti kisah selanjutnya di SINI.

You Might Also Like

22 Comments

  1. oh tuanku sakura...patik sangat terharu berada disisi tuanku.... ampun kan patik...hahahaaahha.....

    ooooooooooo dayang ye!!

    ReplyDelete
  2. hari tu LM terhimpit.

    dak sunah ni terkepit lak..cepat loloskan diri kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. al hakim juga yang menjadi pilihan hati..=P

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha...dengan angkuhnyaa...dua-dua skandal guaaa...

    ReplyDelete
  5. hahahha...tak pasan la palk...AB ngan BA bile tebalik org yng bebeza hehehe

    ReplyDelete
  6. @Oopss..Cikgu Cinta

    tak perasan eks..akak ni selalu konfius nak klik kat bookmark atas tu sebab singkatkan jadi BA ngan AB..ahaha~

    ReplyDelete
  7. hihihi.. sekali imbas tau dah sape.. hihihi... :) buah hati kak sunah AB tu.. hiihihihi... :)

    ReplyDelete
  8. as salam..
    haha! kena himpit
    eh! tambah satu lagi! kucing tu.haha

    =p

    ReplyDelete
  9. "ADY BUDIKA dan pasangannya SUNAH SAKURA"


    ayt tu je yg kita baca..camne tu?? hahaha =P

    ReplyDelete
  10. wahahaha, dah boleh jadi cerita bangsawan ni..^^

    ReplyDelete
  11. hhahahhhahah,akakkkkkkk len kali ajak le sekali

    nak jugak! hahhahahhahah

    ReplyDelete
  12. peh! dasatttt! hahahaha! bukan senang nih!

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com