BLOG ENCIK SUAMI

Monday, April 4, 2011

Kalut, kalut, kalut!!! Sape Survivor???


Mereka sedang bertungkus lumus. Ade yang kalut letak jawapan kat komen entri tadi. Tapi sebenarnya patut kat entri mana? Cuba cek betul-betul...url entri bersama jawapan no (ii) ye...

Setakat ni...masih belum ada pemenang. Hehehehe...Sakura Budika? Hurmmm...belum ade yang jumpa...jangan reka-reka, cuba belek entry-entry sepanjang game ni...ade satu alkisah sebenarnya...tu cite kan dalam entry ye. Bukan paste kat komen...

Teruskan perjuangan! Cepat, TEPAT, dan pantas ye...

Hadiah diorang nanti...rujuk SINI.




6 comments:

muhammad faisal said...

ade game......

aDisH.sHidA said...

http://cahayanurqasih.blogspot.com/2011/04/tersingkir-tapi-nak-jugak-buat.html jawab yg nie je hahahahahha geram punye pasai

c-tea said...

ct tau dah jawapan sakura budika

Miss Ran said...

tau jwpn pon tak gune

da kalah..ade bace sala komen sakura budika...

die kte die slent reader kn...nmpk sgt ai menang warghhh

cik pulau said...

arghhhh.. mencik2!!! stresss tau...
pening pale ni haaa..

... said...

as salam..

haha. tak sempat nak meng-stresskan jari =p

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.