Kisah Malam Jumaat...

April 07, 2011


Tadi kann...saya tengah nak basuh baju. Main-main tepi mesin basuh. Saya tak perasan punnnnn...dah berulang-alik kot saya masuk bilik air.

Kali ke berapa entah saya renung lagi air yang tengah masuk dalam mesin basuh. Tiba-tiba kan...mata ni tertengok pulak kat pintu belakang...

Erk! Cane leh terbukak pintu ni??? Wuuuuu.......luar tu da gelap dah. Berangin lak tuhh...

Malam ni dah la...malam jumaat kannnn...huhuhu...

Saya pun tutup lah balik. Kunci betul-betul. Check dua tiga kali kot-kot tak terkunci lagi.

Lepas tuuu..........

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Saya pun gi lah depan laptop ni nak habaq kat ampa suma ni...

Sila kunci pintu betul-betul ye lain kali! Bahaya wooo...tambah-tambah kalau anak dara je kat rumah. Hishhh...jagalah keselamatan yeee...sekian.

You Might Also Like

23 Comments

  1. haha..ingatkn ap td..suspen tol la..btw,gud idea..haha

    ReplyDelete
  2. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... sunah nak kenaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. muahaha..
    saspen betol nh...
    kunci ngn mangga sekali..
    =D

    ReplyDelete
  4. huhu...mmg tak berkunci ke?bahayanyer.jgn cuai lain kali dik

    ReplyDelete
  5. erkkk sunah ni kannnnn...

    tp btol..hati2

    ReplyDelete
  6. penah dok umah sorang 3hari2malam

    ek? seram gak

    wat tak tao je

    dah le gi BW bace cite seram,

    ReplyDelete
  7. memain la kak sunah.....memain la malam2 mcm ni...memain laaaa haaaaaaa

    ReplyDelete
  8. okeyy... grrrr..
    nak marah ni... lalalala~

    ReplyDelete
  9. Hahaha,... buat teruk ja la entri hang nih,.. hahaha,.... Jagalah keselamatan untuk anda semua... hehe~~

    ReplyDelete
  10. kami mahukan hiburann! hiburan malam jumaat! Grrr! :P

    ReplyDelete
  11. hahaha..mengada..piap kang..hish!

    ReplyDelete
  12. la igt pa la td...heheheh
    ada hantu ka..best gak kalu nk baca nie..heheh

    ReplyDelete
  13. akk mcm taw2 je kn atq berdua je kat umah....

    ReplyDelete
  14. eleyh....

    kak sunah, amalina.. same jer...

    taleyh caye post2 gini...

    saspen2.. pastu... tara... =p


    hahahahkk.. :D

    ReplyDelete
  15. ha.. knci pintu tu leklok.. bahaya anak dara..

    ReplyDelete
  16. muahahahaha...
    bagus entry ni..
    kihkihkih..
    ingat mak lampir mana nk dtg td..haha

    ReplyDelete
  17. sunah nk wt cter lucah tu...tp dia jg sopan2 sikit..hahahaha..tp klu kyerull wt kompom ada ending tetttt..HAHAHAH.. *gurau jer.. :D

    ReplyDelete
  18. ingatkan ada "something" muahahaha... betul3 kena hati2 kalau sorang2 je kat rumah teeheeeee ^^

    ReplyDelete
  19. as salam..
    adoi..saspen je baca =p

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com