Malam Jumaat Malam Menggila! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, April 8, 2011

Malam Jumaat Malam Menggila!


Saya tak tahu ape yang menyebabkan mereka menggila malam ni...ahahaha~ Selepas insiden nama di SINI, mula menular pulak kat Sahabat Blogger...erk!

Ce tengok ni...


Abang Ben tanya sape SITI...yang dulunya dipanggil ape ntah tuuu...ahahaha~


Pak Cik Mat pun carikkk...nape ekksss? :p


Tibe-tibe lak keluar sal Adi Budianto...ahahahaha! =))

Dan seterusnya...

Biar gambar bercerita...




Erk! Macam de senaman mata sikit kan? Hahaha! Okie~ saya pun tak tahu sape SITI yang dicari... Siti Kateqah kot~ lalala~ Nasib bek takde yang bagi kepala lutut macam kat SINI kan?

15 comments:

  1. ehem-ehem... tibe-tibe nak terbatuk la..he he he

    ReplyDelete
  2. hahahaha...... ada-ada je diorang ni la..... aje nak kasi orang gelak sakan. hahahah

    ReplyDelete
  3. ahahaha.. kak sunah..
    PCM dgn Abg Ben dah meroyan kot malam neh... haha..
    tapi cik pulau tahu.. niat diorang tulus dan suci..
    nak doakan yang terbaek untuk kak sunah and abg ady.. lalala..

    p/s: abg ady... cepat2 la bawak rombongan.. lalala~

    ReplyDelete
  4. Alahh, kalau tau tulis lagi banyak...pstt tiba2 skandal pcm kata "takmo jahat dahh"..hahaha..tu yg berenti sudahh..

    ReplyDelete
  5. kih3... semoga dijodohkan bersama ;)
    feeewit!

    ReplyDelete
  6. kenapa semua tu???
    hahaha..mcm2 a..


    meh tgk gambo..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/gambar-kereta-polis-malaysia-dan-luar.html

    ReplyDelete
  7. haha tawu xpe. my tidur dulu dahhh.. xlarat nk layannnnnn..

    ReplyDelete
  8. wah memacam diorang dimalam jumaat.. hihihi

    ReplyDelete
  9. as salam..
    haha. comel & sweet je ;)
    bakal berkahwin dan bakal bergabung blog.
    yeah! padanan yang cantik. tapi tang budianto tu yang tak tahan. adei.lawak je encik ben. =p

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad