BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, April 2, 2011

Percubaan Pertama Resakse Menghilangkan Janggut


Tak tau nak kata apa, tapi tu lah kisahnye...

Percubaan pertama resakse untuk menghilangkan janggut telah berlaku jap tadi. Tapi tak tau berjaya ke tidak. Sebab janggut tersangkut pada birai-birai besi kat baju dia...

Okehhhh...saya merapu saje kat atas ni...

Sebenornye, tadi jeling bloglist. Nampak yang ni...


.

.

.

.

.



Kah kah kah! Tak boleh tahan, nak jugak buat entri ni ok sebab ade nama resakse! Hahaha~ Resakse, youuuuu buat ape kat Sydney tu??? Hahaha~ Pssst, kalo nak tau ape resakse buat kat Sydney, klik SINI.

P/S: Maaf, entri resakse lagi...



10 comments:

~...AmALinA....~ said...

wahhhhhh resakse dah sampai sydney?? fuy0ooooo

Miss Ran said...

erk abisla mamat dlm hati ade tmn skura mara..aiyoookk

JIJI YU said...

hehe..pulak dah..

KyêrulL said...

raksase dimana² hati2 lah korang okiE.. ggrrrr! lepas nie name blog tukar HAHAHA

mynameismy said...

hamboi2 asik dpt backlink je rasaksa tuh.. ade ape kah? haha *jeles youuu...

NadiRah said...

ahahaha!!! rasakse lemas di sydney...
kih3

Sunah Mohammad said...

@~...AmALinA....~

hebat kan resakse!!!

AdyBudika said...

rasanya dah lebih 5 kali kot...pasrah~~

hadiee said...

ultraman xdak ka? haha

... said...

as salam..
haha. raksase percubaan pertama menjelajah sydney kot?
=p

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.