Percubaan Pertama Resakse Menghilangkan Janggut

April 02, 2011


Tak tau nak kata apa, tapi tu lah kisahnye...

Percubaan pertama resakse untuk menghilangkan janggut telah berlaku jap tadi. Tapi tak tau berjaya ke tidak. Sebab janggut tersangkut pada birai-birai besi kat baju dia...

Okehhhh...saya merapu saje kat atas ni...

Sebenornye, tadi jeling bloglist. Nampak yang ni...


.

.

.

.

.



Kah kah kah! Tak boleh tahan, nak jugak buat entri ni ok sebab ade nama resakse! Hahaha~ Resakse, youuuuu buat ape kat Sydney tu??? Hahaha~ Pssst, kalo nak tau ape resakse buat kat Sydney, klik SINI.

P/S: Maaf, entri resakse lagi...

You Might Also Like

10 Comments

  1. wahhhhhh resakse dah sampai sydney?? fuy0ooooo

    ReplyDelete
  2. erk abisla mamat dlm hati ade tmn skura mara..aiyoookk

    ReplyDelete
  3. raksase dimana² hati2 lah korang okiE.. ggrrrr! lepas nie name blog tukar HAHAHA

    ReplyDelete
  4. hamboi2 asik dpt backlink je rasaksa tuh.. ade ape kah? haha *jeles youuu...

    ReplyDelete
  5. ahahaha!!! rasakse lemas di sydney...
    kih3

    ReplyDelete
  6. rasanya dah lebih 5 kali kot...pasrah~~

    ReplyDelete
  7. as salam..
    haha. raksase percubaan pertama menjelajah sydney kot?
    =p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com