Percubaan Pertama Resakse Menghilangkan Janggut - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Saturday, April 2, 2011

Percubaan Pertama Resakse Menghilangkan Janggut


Tak tau nak kata apa, tapi tu lah kisahnye...

Percubaan pertama resakse untuk menghilangkan janggut telah berlaku jap tadi. Tapi tak tau berjaya ke tidak. Sebab janggut tersangkut pada birai-birai besi kat baju dia...

Okehhhh...saya merapu saje kat atas ni...

Sebenornye, tadi jeling bloglist. Nampak yang ni...


.

.

.

.

.



Kah kah kah! Tak boleh tahan, nak jugak buat entri ni ok sebab ade nama resakse! Hahaha~ Resakse, youuuuu buat ape kat Sydney tu??? Hahaha~ Pssst, kalo nak tau ape resakse buat kat Sydney, klik SINI.

P/S: Maaf, entri resakse lagi...

10 comments:

  1. wahhhhhh resakse dah sampai sydney?? fuy0ooooo

    ReplyDelete
  2. erk abisla mamat dlm hati ade tmn skura mara..aiyoookk

    ReplyDelete
  3. raksase dimana² hati2 lah korang okiE.. ggrrrr! lepas nie name blog tukar HAHAHA

    ReplyDelete
  4. hamboi2 asik dpt backlink je rasaksa tuh.. ade ape kah? haha *jeles youuu...

    ReplyDelete
  5. ahahaha!!! rasakse lemas di sydney...
    kih3

    ReplyDelete
  6. rasanya dah lebih 5 kali kot...pasrah~~

    ReplyDelete
  7. as salam..
    haha. raksase percubaan pertama menjelajah sydney kot?
    =p

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad