Peserta Game Survivor Sakura Budika - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Sunday, April 3, 2011

Peserta Game Survivor Sakura Budika



Segmen ni untuk kroni-kroni je eh? Hehehe...25 tu sikit eh? Ce try kumpul lak...

Ye, nak dibandingkan dengan blogger yang da ramai pembaca tu memang tak layak sangat kot saya ni nak anjur segmen macam ni. Sekadar nak memenuhi permintaan pembaca dan depa yang minat nak join, kalau ade yang tak berminat tu tak perlu buat-buat minat kemudian compare-comparekan. Hurmmm...takpe, takpe. Abaikan.

Okehhh...nak tengok senarai peserta ikot kumpulan? Kami dah bahagikan ikut kumpulan masing-masing berdasarkan sape antar dulu. Semuanya 20 orang, takkan nak batalkan pulak kan? Teruskan je...hadiah? Nanti kita bisik-bisikkan.

Ade 4 group ye. Klik blog penganjur lagi sorang.


10 comments:

  1. da tutup ey?
    huhuhu..

    ReplyDelete
  2. GROUP 3..KECIAN PLAK DORG SEBAB LINE TERUK NIE

    ReplyDelete
  3. Alamak.. mcm besh jer ni.. dah tutup???

    ReplyDelete
  4. em,kasi dorang men
    kalaw join kunk tertinggal macam join abang ben punye

    ReplyDelete
  5. pengsan sunah..laju blik terus on9

    ReplyDelete
  6. as salam..
    huhu..rugi betul tak dapat join. adal lagi ke 'musim ke-2'?

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad