Peserta Game Survivor Sakura Budika



Segmen ni untuk kroni-kroni je eh? Hehehe...25 tu sikit eh? Ce try kumpul lak...

Ye, nak dibandingkan dengan blogger yang da ramai pembaca tu memang tak layak sangat kot saya ni nak anjur segmen macam ni. Sekadar nak memenuhi permintaan pembaca dan depa yang minat nak join, kalau ade yang tak berminat tu tak perlu buat-buat minat kemudian compare-comparekan. Hurmmm...takpe, takpe. Abaikan.

Okehhh...nak tengok senarai peserta ikot kumpulan? Kami dah bahagikan ikut kumpulan masing-masing berdasarkan sape antar dulu. Semuanya 20 orang, takkan nak batalkan pulak kan? Teruskan je...hadiah? Nanti kita bisik-bisikkan.

Ade 4 group ye. Klik blog penganjur lagi sorang.


10 comments:

  1. da tutup ey?
    huhuhu..

    ReplyDelete
  2. GROUP 3..KECIAN PLAK DORG SEBAB LINE TERUK NIE

    ReplyDelete
  3. Alamak.. mcm besh jer ni.. dah tutup???

    ReplyDelete
  4. em,kasi dorang men
    kalaw join kunk tertinggal macam join abang ben punye

    ReplyDelete
  5. pengsan sunah..laju blik terus on9

    ReplyDelete
  6. as salam..
    huhu..rugi betul tak dapat join. adal lagi ke 'musim ke-2'?

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.