Tak Puas Hati?

April 02, 2011



Ramai yang tak puas hati ye? Hehehe...yang tak puas hati sebab salah jawapan, yang geram sebab tak sempat join, yang tak mo kawan dah, yang menunggu-nunggu puteri sunah, erk! Macam-macam jek kat shoutmix tu. Kang buang shoutmix tu baru tau! Hahaha~ Guro saje...


Maaf yeaa, tu segmen ad hoc, pestime buat pulak tu, tak dirancang. Jadi ada kekurangan kat situ, ramai tak faham eh tadi. Hehehe...sempat bagi explaination di saat-saat akhir je...masa tu pun sebenarnya da ade pemenang. Tapi kita go on je...

Terima kasih ye semua, ermm...ada plan game baru nihhh...hehehehehe...

You Might Also Like

15 Comments

  1. hahhahahah!!!!
    jom gelakkan BUDAK TEKA SALAH!!!
    kih3

    ReplyDelete
  2. nak join jugak laa kak sunnah :)

    ReplyDelete
  3. kenape tak tau pun...
    http://nisa-pasirgudang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cik Sunah kena wat lagi segmen ye...
    bagi yang susah-susah skit lepas nie...

    ReplyDelete
  5. mmg tak puas hati sbb tak faham memula camane nk join
    meh sini nk gigit telinga akak!HAHAHA
    nak segmen baruuuuuu~
    tapi please panjangkn tempoh....hoho

    ReplyDelete
  6. alahai.. tak sempat nk join.. heheh...

    ReplyDelete
  7. as salam..
    aa.saya juga tak puas hati~
    tak dapat join. adoi.
    hehe~ tapi puas hati tengok yang gembira2 ni =)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com