Saturday, April 9, 2011

Untuk Peminat (ade ke?) Eh, Ustazah!


Maaf, bagi pembaca-pembaca baru, yang agak pening dan keliru. Macam semalam, ada satu komen tu...


Sebab tajuk depan tu sama ek? Kot-kot ping entri sama jek...ehehehe.

Alhamdulillah...Eh, Ustazah! dah ade 8 entri, dan entri ni insya'Allah akan keluar setiap hari Jumaat. Jadi,  setiap hari Jumaat akan ada isu yang dikupas panjang bagi memberi kefahaman kepada pembaca dan pengunjung blog.

Bagi yang tertinggal entri-entri lama Eh, Ustazah!, boleh rujuk entri-entri kat bawah ni ye...


Dan, kalau ade request nak bincang isu ape, boleh tinggalkan komen kat bawah ye...mana yang mampu, insya'Allah saya bantu...err...dari segi 'pelakon' atau 'anak murid', selalunya saya akan ambil je sape-sape yang rajin komen kat entri. Dan sape-sape yang rajin borak kat FB. Sebagai penghargaan kepada mereka, takpe kan? Takde kaitan antara yang hidup atau mati, ok~

17 comments:
Write Comments
  1. tunggu entri eh,ustazah!

    sebab dok umah dah takde usrah ngan tazkirah

    dulu masuk usrah sampai lambat masuk kelas, nasib cikgu faham

    usrah 2kali seminggu kat asrama

    thanks kak

    sayang akak

    ReplyDelete
  2. akak,cuba laa bincang pasal boleh ke baca ayat2 Al-Quran ketika dtg bulan...saya kadang2 keliru sbb ada guru saya kata boleh baca kalau dtg bulan asalkan niat zikir..betoi ker?

    ReplyDelete
  3. cakap pasal datang bulan

    akak citelah ape yang boleh dan ape yang tak boleh dibuat

    yelah,ade orang kate boleh, ade kate tak boleh

    dah pening dah

    ReplyDelete
  4. bagus..bagus..beri peringatan sambil berblog, teruskan ya:)

    ReplyDelete
  5. ustazah2..nak tanye pasal hidayah..boleh tak

    ReplyDelete
  6. Banyak nak tanya ni. Pasal warna rambut,pasal bacaan tak betul dalam sembahyang, pasal hukum pakai baju gambar binatang. dan lagi... tengah pikio jap.

    ReplyDelete
  7. Suka baca...
    Ni le yang orang katakan memberi kesedaran secara bersahaja, berdakwah secara berhikmah.

    Terima kasih...

    ReplyDelete
  8. sy suka segmen eh ustazah!
    suka2~

    ReplyDelete
  9. eh ustajah pulak..hehe cinta belom bce lg...hehe

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ustazah..sy mmg minat ustazah2 ni..ahahhaha..

    ReplyDelete
  11. ustazah betul ke ni? wahh,,good ! :)

    ReplyDelete
  12. as salam..
    hoho~ ustazah sunah =)
    suka entri2 tazkirah ni ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com