Ticker

6/recent/ticker-posts

Alahai, Rajinnyeeeee Lahhhh~~~


Malam menjelang. Iffah segera kerling jam tangannya. Sudah lewat malam. Tapi matanya masih belum menunjukkan riak ingin lelap. Segera dipasang radio suka.fm secara online. Kini segalanya dihujung jari. Gigit jarilah peniaga yang menjual radio-radio di luar sana.

Lagu Nurul berkumandang kuat. Tajuknya tidak tahu. Tapi liriknya seperti ini   itulah air mata yang jatuh ke pipiku...sambung SINI.

****

aku merengus tanda protes terhadap dia. pagi-pagi buta dah kacau orang, apa nak jadi dengan budak ni sorang. haish..

aku bukan apa, bukan ada benda penting pon dia kejut aku. dia nak tanya pasal satu benda je,

"weh, ko ada tak? aku bosan ni,haha"

"siot jek, tahu lah ko dak "

"hahaha, lek ah"

bengang giler aku!! ...sambung SINI.

****

Rajin betul diorang tu. Gi la baca sambungan cite diorang. Hehehe. Semalam saya ada buat satu entri tentang keywords. Macam mana mengkreatifkan diri untuk membuat entri dengan menggunakan keywords yang orang search kat google hingga terjumpa blog kita.

Walaupun ada beberapa komen panas yang hinggap, tapi ada juga yang sporting untuk meneruskan cabaran. Dan saya setuju sangat dengan pendapat blogger Sembang Kemas tentang keywords dalam bentuk imej. Ye lahhhh, bila da dalam bentuk imej, takdenye nak tercapai ke blog kita.

Trafik pun tak mencanak sangat lah. Buat rugi je kannn macam ni....

P/S: Nasib baik tak jadi hulk.

Post a Comment

7 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com