Akhirnya... Sempat Jugak... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Monday, May 16, 2011

Akhirnya... Sempat Jugak...


Alhamdulillah.

Sebelum ni pernah cakap-cakap dengan Pak Cik Mat, nak nombor 55555. Tapi terlepas pulak nombor tu. Then, Pak Cik Mat kata tunggu 66666 lahhh... Erkkkk!!!

Tadi, saya menunggu jugak, takut terlepas. Sempat pulak tido kejap. Sampai mesej-mesej di YM tak terbalas. Kesian ada orang tu cakap sorang-sorang. Siap buat dialog sendiri. So sweet okehhhhhh...

Orait, kembali kepada tajuk perbincangan. Hahaha~ Alhamdulillah tadi sempat snap nombor ni...


Terima kasih ye kepada kamu-kamu semua yang datang berkunjung ke blog ni...


Cantik tak, cantik tak? :p Gambar asal kat SINI

Kalau cantik, meh la undi Strawberry Cheesecake kat SINI. ^_^

37 comments:

  1. sapa yang dialog sorg2 tu..ehem ehem erk....tahniah sunah

    ReplyDelete
  2. prince sanggup keluar istana untuk mengucapkan tahniah pada kawan..
    terharu x?hehe

    ReplyDelete
  3. @aDisH.sHidA

    err...ada lah...hehehe...terima kasih...

    ReplyDelete
  4. @pRiNCe

    wahhhhhhhhhhhhhhh~ sangat terharu, okeh!!! terima kasih~ ^_^

    ReplyDelete
  5. Salam..sunah. k.zla punya kalo nak dpt nombor cantik cenggini tunggu 4 thn setengah lg..heheh.Tahniahhh:)

    ReplyDelete
  6. wahhh.. terbaek lah.. tahniah2.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. cantik gmbr akak edit tu!!!!!

    ReplyDelete
  8. sapelah yang bertuah tu ye.lepas ni target lagi tinggi la ye

    ReplyDelete
  9. wahhhh.. tahniah2.. :D tmpang gembira.. hehe

    ReplyDelete
  10. @azila

    salam kak zila..erk! 4 tahun setengah??? hahahah~ terima kasih akak~ :)

    ReplyDelete
  11. @putERi-kAtEk

    ni bukan nombor ekor ye wind of change...

    ReplyDelete
  12. @NadiRah

    nad!!!! huhuhu...berapa jam akak edit... T_T terima kasih~

    ReplyDelete
  13. @Rozuan Ismail

    err...lepas ni..hurmm...berapa eks..tak sasarkan mana2 target lagi.. :D

    ReplyDelete
  14. @fRaMe LenSeS

    tumpang jek? belanja lah nadh...kungfu panda okehh...:p

    ReplyDelete
  15. cun! cantek menarik tertarik sunah memang dabomm..hahahha

    ReplyDelete
  16. boleh buat tikam dah no ni...?? wakaka

    ReplyDelete
  17. wow..........
    kak ayu pun agak2 bab no cantik tnggu 2-3 tahun lagi... baru dapat.hehehe

    ReplyDelete
  18. canteq....membayangkan sunah di situ....hehe

    ReplyDelete
  19. cantik nombor tu!
    tahniah sunah...

    ReplyDelete
  20. santekkk la nombor tu..
    pasni tunggu 77777

    ReplyDelete
  21. tahniah ini bukn sal numba, tp.. tahniah ckp kat ym yg sweet sesangat.. haha..

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad