Boleh Tengok Gambar Che Mat Gebu? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, May 24, 2011

Boleh Tengok Gambar Che Mat Gebu?


Ada orang tanya saya...

Boleh tengok gambar Che Mat Gebu?

Erk! Camne nak jawab ni??? Dah la nak jawapan spontan dan segera. Manalah sempat saya nak jawab time tu gak, kene tanya Pak Cik Mat dulu lahhh...

So, pagi tadi tanya Pak Cik Mat, soklan yang sama orang tu bagi.

Nak tau Pak Cik Mat kata apa?


"Haipp, tak boleh..."


Err...maaf ye awak, tak boleh...

Pak Cik Mat tak bagi... Huhuhu...

Hurm...? Sape yang tanya...?

Sape lagi... Awak lerr...

Ade orang lain lagi eh yang nak tengok gambar Che Mat Gebu?

Tak kisahlah, yang penting awak tuuu...

Yang search ni haa...

Gambar dari akaun histats... Sila abaikan keywords yang pelik-pelik...

Hehehe... Maaf ye... Kalo nak tengok Che Mat Gebu gak, jom Sedenak, jom! Bukan takat Pak Cik Mat, Kak Limah pun adooo~ :p

16 comments:

  1. harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
    senah pujuk2 lah che mat gegebus tu .
    nak tengok gambo che mat gegebus tu . elelelele .

    ReplyDelete
  2. nak wat camne ek nak cari cenggitu

    ReplyDelete
  3. kekekeke,,,trade mark PCM tetap jari2 manis dia oke..hahahahaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. teringin gak nak tgk pic mat gebusss...

    ReplyDelete
  5. ehhmm.bila la boleh jumpa dengan PCM yer.huhu

    ReplyDelete
  6. akak tak kisah tgk ke tak..
    nampak tiffin biru tu pun dah cukup :)

    ReplyDelete
  7. akak pun teringin nak tgk.tp teringin nak jmp sekali la..

    ReplyDelete
  8. haippp...mana boleh.hak cipta terpelihara kan en mat..hehhe.

    ReplyDelete
  9. salam sis.

    laaa, igtkan ade blogger yg request. huhu. kalo ade blh tumpang sekaki nk tgk. hihi.

    ReplyDelete
  10. mat gebu mungkin selamanya kekal misteriiii

    ReplyDelete
  11. teringin jumpa sunah dan chef mat!

    ReplyDelete
  12. Puas jemah google, x jumpa pon gbr che mat ni... Hihi.. Kena g sedenak ni..

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad