Dah Jam 12 Lebih... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Wednesday, May 18, 2011

Dah Jam 12 Lebih...


Masa mula menaip, 12.07 pagi.

Sebenarnya da penat. Semalam tido lewat dan bangun awal. Ni nape tak tido lagi ni? Saja nak tunggu pukul 12 lahhhh... PCM pun tak tido lagi tu. Dia tu sampai esok pun boleh berjaga lagi. Kak Limah kan adooo teman dia...kita ni Kak Limah takmooo. Hahaha~ Pssst, dia tak dapat tido mesti sebab Khamis ni nak masuk radio nkoooo~~ Tak percaya? Terjah la blog dia tuuu...

Uiks, kalo da penat tu tido la kan. Kesihatan kena jaga, da sakit-sakit belakang, lenguh-lenguh bahu, tegang urat semua, masih nak berusaha bukak mata yang macam da melekat. Erkkk! Kang esok-esok sakit sape susah? Kamu-kamu jugakkk...

Berblog pun ada limit jugak eks? Adooo...sedangkan abang Fahrin yang aktif berblog tu pun kata kena jaga kesihatan, takut kena darah tinggi, apatah lagi yang sihat-sihat ni. Nak tunggu sakit baru nak berpantang ke? Eh, berpantang pulak...berjaga-jaga...eh, ape-ape je lah kann... Asalkan bawak maksud pandai jaga diri...err, boleh ke? Boleh lah...

So, jom tido jom... TAPIIIII!!! Sebelum tuuuuuuuuuu, undi dulu eks kat SINI ngan SINI. Hehehe... Terima kasih~ 

Nite~ Salam sayang dari Jeneral SSS.com...

9 comments:

  1. jaga diri k..take care...sayangi diri anda..kerana ada insan lain turut sayang diri anda

    ReplyDelete
  2. sama lah kita...selamat hari raya yeaa...maaf zahir batinn....

    ReplyDelete
  3. apa yg beta nak cakap pagi2 ni ya? selamat bangun tidur.. haha..

    ReplyDelete
  4. p tdoQ la boss.. sat boss sakit cheQ nak p cari keja kat mana? :P

    ReplyDelete
  5. hehe.. atq tido kul 1259 mlm td.. hihi

    ReplyDelete
  6. my sampai subuh xdpt tido...T_T

    ReplyDelete
  7. lambat nya tido..
    jgn terlajak subuh daaaa

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad