BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, May 10, 2011

Mat Gebu Da Boleh Kawen Dah! Pemmmmsan!


Panas, panas!!!

Erk! Selalunya orang cakap kat budak perempuan kan...kalo budak perempuan ni da pandai masak macam-macam yang mak ayah dia nak makan (atau adik-adik atau kawan-kawan keee...) diorang mesti kata, "da boleh kawen da niiii..."

So, tadi entah cane leh terjumpa sesuatu kat blog PCM!

Sebab talam ubi permintaan abah PCM tuuuu...ada orang kata PCM da boleh kawen daaaa...wahhhhhhhhhhhhhh! Kami semua tunggu ni PCM!!! Cepat-cepat lah sikit yeaaaa~~ :p

Tak percaya? Klik SINI untuk tengok Kueh Talam Ubi yang bakal jadi hantaran kawen!


12 comments:

hana said...

haha.
camtu saye pun dah leh kawen gak le..
hehe

~Kirin Selama Perak~ said...

nak standby plastik kosong ni..
senang nak tapau lauk kenduri.
kekeke~
:p

Mat Gebu said...

Hahahahahha.....amboihhh....

pearl jade said...

yeaayyyy.... :)

NadiRah said...

kak sunah lah ckp!! huhu

shahjiehan said...

jom baca dan komen Harga gula pulak naik...

Zulfikar Hazri said...

ni bako line namanyaaa
haha

AdyBudika said...

awak rela dimadu tak awak???

Along Usop said...

hm...kire along bile ek??.. =.=

iniialahaku said...

bila tarikh???masa???nk masuk siap2 dlam clendr

Isteri Encek Bard said...

hahahha, kelakar lah sunah nie

cik pulau said...

fuyyoooo!!!
tak sabar gak nak tunggu neh.. hahaha

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.