Mat Gebu Da Boleh Kawen Dah! Pemmmmsan!

May 10, 2011


Panas, panas!!!

Erk! Selalunya orang cakap kat budak perempuan kan...kalo budak perempuan ni da pandai masak macam-macam yang mak ayah dia nak makan (atau adik-adik atau kawan-kawan keee...) diorang mesti kata, "da boleh kawen da niiii..."

So, tadi entah cane leh terjumpa sesuatu kat blog PCM!

Sebab talam ubi permintaan abah PCM tuuuu...ada orang kata PCM da boleh kawen daaaa...wahhhhhhhhhhhhhh! Kami semua tunggu ni PCM!!! Cepat-cepat lah sikit yeaaaa~~ :p

Tak percaya? Klik SINI untuk tengok Kueh Talam Ubi yang bakal jadi hantaran kawen!

You Might Also Like

12 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com