Mat Gebu Da Boleh Kawen Dah! Pemmmmsan!

May 10, 2011


Panas, panas!!!

Erk! Selalunya orang cakap kat budak perempuan kan...kalo budak perempuan ni da pandai masak macam-macam yang mak ayah dia nak makan (atau adik-adik atau kawan-kawan keee...) diorang mesti kata, "da boleh kawen da niiii..."

So, tadi entah cane leh terjumpa sesuatu kat blog PCM!

Sebab talam ubi permintaan abah PCM tuuuu...ada orang kata PCM da boleh kawen daaaa...wahhhhhhhhhhhhhh! Kami semua tunggu ni PCM!!! Cepat-cepat lah sikit yeaaaa~~ :p

Tak percaya? Klik SINI untuk tengok Kueh Talam Ubi yang bakal jadi hantaran kawen!

You Might Also Like

12 Comments

  1. haha.
    camtu saye pun dah leh kawen gak le..
    hehe

    ReplyDelete
  2. nak standby plastik kosong ni..
    senang nak tapau lauk kenduri.
    kekeke~
    :p

    ReplyDelete
  3. hm...kire along bile ek??.. =.=

    ReplyDelete
  4. bila tarikh???masa???nk masuk siap2 dlam clendr

    ReplyDelete
  5. fuyyoooo!!!
    tak sabar gak nak tunggu neh.. hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com