Tuesday, May 3, 2011

Rindu Itu Terubat...


"sesungguhnya, kini diri ini lebih tenang... terasa diri lebih dekat dengan-Mu... walaupun mungkin banyak mata-mata yang memandang pelik dengan penghijrahan ini... biarlah.. aku hanya mengharapkan redha-Mu.. redha yang dapat membawaku ke jannah kepunyaan-Mu..."

Kerinduan itu terubat...apabila dia tiba-tiba datang menjenguk. Sudah terlalu lama dia menghilang...

Macam mana saya kenal dia? Dari segmen Abang Ben juga... Dia adalah 'soalan' masa tu. Dia adalah yang cuak masa tu. Dia adalah yang rasa pelik masa tu... Sebab tiba-tiba orang datang ramai-ramai nak cek shoutbox dia sama ke tak dengan gambar yang diprintscreen oleh Abang Ben. Dari situlah, ukhwah terjalin...alhamdulillah.

Namun, kesibukan sebagai seorang guru mungkin menyebabkan dia kurang mengupdate blog lepas tu. Entri terakhir dia yang saya baca pun pada bulan Februari yang lepas. Dan kini dia kembali...:)

Siapa dia? Kamu-kamu yang terawal dulu mungkin masih ingat dia...kak Shida, Qaseh, Ina, Areliff, Ir Naz, Ujang, Norfa, Awang, Trex, kak Deqdeq...ingat lagi tak?

7 comments:
Write Comments
  1. entah kenapa rasa seronok bila berkenalan dgn kenalan baru. Moga ukhuwwah bertaut erat ~

    ReplyDelete
  2. akak tak berapa kenal lah yang, tapi nak bekenalan ngan beliau

    ReplyDelete
  3. as salam.

    ingat tak ingat dah..kalau tak silap, ujang ada mention masa sebut pasal kentut masa penaja segmen?

    0_o

    ReplyDelete
  4. hehehhehehe... zaman cuti aritu yee...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com