Ticker

6/recent/ticker-posts

Segmen Kayif : Terima Kasih




Saya nak ucap terima kasih kepada mereka ini yang banyak membantu saya dalam dunia blog:

Fathul Rahman Misbah
Yesss, dia orang yang pertama sekali MEMAKSA saya buat blog bawah domain asasian.net. Kemudian, saya curang dan hidup bahagia bersama blogspot hingga kini. Fath, ang mai baca tak eh blog ceq ni?

Mutiara Bernilai
Tempat saya meluahkan segala rasa tentang dunia blog, kerana dia along saya yang suka berleter. Terima kasih along, atas segala sokongan dan pandangan dan hingga kini masih mampu melayan karenah angah yang entah ape-ape aje...

Ismail Sirajudin
Tak kenal? Dia silent reader...yang banyak memberi sokongan kepada saya dalam berblog ni. Dia jugak yang bagi sokongan untuk tukar kepada dot com. Sekarang dah maju berbisnes emas! Sape nak beli emas? Sila jenguk group FB dia di SINI.

Pak Cik Mat
Banyak sangat yang dia bantu. Bila orang-orang lain takde, dia ade. Dah puas kot dia menadah mata (telinga takleh, sebab tak dengar, baca jee) baca luahan perasaan tentang dunia blog dan dunia luar. Seorang pakcik yang baik...saya sayang dia...:)

Fahrin Ashaari
Banyak bagi tips tentang blog, banyak sangat dah bantu dari mula saya aktif balik sampai sekarang. Tak pernah jemu layan soklan pelik-pelik dan bagi idea walaupun kadang-kadang nak tunggu respon sampai dua jam. Maklumlah...pelakon terkenal kan abang Fahrin kannn...erk!

Insan-insan Terawal
Sila klik untuk tahu siapa mereka. Kalau bukan kerana Allah pertemukan saya dengan mereka, mungkin juga saya tak berada di tempat ni sekarang. Terima kasih...

Miss Ran
Sebab rajin jenguk blog yang takde ape ni, then komen bagi pandangan... Saya suka baca blog dia, dan gaya penulisan dia pun saya dah masuk sangat dah.

Alia Rosli
Kerana rajin jenguk blog ni hari-hari tak kisah lah entri ape yang keluar. Walaupun kadang-kadang budak kecik ni tak paham ape isi entri. Hahaha~

Cik Pulau
Sebab sanggup berenang dari pulau dia sampai sini nak jenguk entry. Tapi kadang-kadang dia hilang kat pulau, tak jumpa berhari-hari, lepas tu dia datang balik. Ada macam tarzan tak? Ops~ Hehehe...

Nadirah Farhana
Budak UTM ni...kadang-kadang komen dia buat saya gelak. Entah ape-ape je. Sampai saya rasa tiap hari kena buat entry yang nak dia mai baca dan komen. Hahahaha~

Puteri Katek
Budak kecik yang...taknak komen lebih-lebih. :p

Atiq Salleh
Sebab group Sahabat Blogger. Kat sana saya jumpa ramai kawan baru, dan kat sana saya boleh kongsi entry blog saya. Ehhh, tu group. Okeh, Atiq ni budak baik yang selalu bagi pandangan yang bernas tentang entri blog. Terima kasih.

Kak Lydia Miza
Kakak comot yang baik hati...terima kasih, selalu kongsi pengalaman dalam dunia blog, buat kita belajar dari pengalaman. Bak kata Dr Hafiz, belajar dari pengalaman orang lain adalah satu tindakan yang bijak. :)

Fakhrul Zulkifli, Izamir Ridzwan, Kirin Selama Perak, Nik Afnan
Entah cane lah boleh rapat dengan depa ni. Pelik gak...semua tu susunan Allah kannn...terima kasih, kamu-kamu ni selalu buat kepala jadi senget.

Khairul Fikri Saad
Resakse berjanggut yang dah semakin melangkah jauh dalam dunia blog. Syabas untuk dia! Dia bagi banyak tips, tapi saya tak patuh. Hahaha~ Malasssss lah youuuuu! Dia la yang buat segmen ni, so kena bagi ucapan terima kasih kat dia, okie?

Ady Budika
Terima kasih...:)

Dan semua sahabat-sahabat blogger! Sangat ramai! Kamu semua memang banyak membantu sebenarnya! Teguran, pandangan, nasihat, tips...semuanya yang bermanfaat untuk dunia blog ni yang datang dari kamu semua, terima kasih saya ucapkan!

Terima kasih Allah yang menganugerahkan kamu-kamu semua kepada saya.

Alhamdulillah.

Post a Comment

16 Comments

  1. bile nk ade nama My di belog ini..;D

    ReplyDelete
  2. atoi!

    bkn berleter okies, it is membebel.

    ahah. ada beza tuh.

    thanx 2 u too dear,
    kamu yg slalu mlayan soklan pelik along dr html hinggalah traffick.

    syg slalu!~

    nota: kem salam kat Fahrin Ashaari,, eheh,.,

    ReplyDelete
  3. eh fath,
    kamu tak pernah singgah belog sy la..
    meh sini meh.
    sumbang lagu seminit dua :P

    ReplyDelete
  4. hahhahhahha, ade jugak

    ingatkan takde

    hahhahahhahah, terima kasih kat akak gak

    ReplyDelete
  5. to ena:

    lagu pe nak?
    nnti jgn lupe beli album. haha

    ReplyDelete
  6. wahh!!! untuk nad pon ade..
    seyes merembes air hidung~ sob3 T_T

    ReplyDelete
  7. wahhh..cik pulau nampak nama cik pulau kat situ..
    terima kasih jugak buat kak sunah..
    hehe..t lah join ni..
    nak layan anime wedding peach dulu...
    sampai xde masa nak berenang ke sini.


    errr.. macam tarzan ea??
    oooOOOOoooo....hahaha..

    ^^,

    ReplyDelete
  8. sunah...tak perlu kata2 apa2....senyum je...

    ReplyDelete
  9. wah.. nama saya ada.. dari tadi nak baca entry nie.. tapi tak de masa.. masa tak izin saya jenguk sini banyak laki.. ehhh banyak kali da...hurm..:(

    ReplyDelete
  10. bila la agaknya diri ini mendapat tempat di mata blogger femes?

    ReplyDelete
  11. mereka memang terbaik...ada along..yeah..along memang awesome.......^^

    ReplyDelete
  12. NGIS sekarang=)

    errr y tkde komen tu msti spesel kan...

    larikkk

    ReplyDelete
  13. waaaw..nama Kak Es pun ada gak...
    kat KOmeN ni hahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com