Senatan Tenggiling Bersama Hali-hali KGB

May 03, 2011


Rindi-rindi aduh sayang merindi...
Jaoh-jaoh orang sudah menjaoh...

Dah siap nyanyi ikut irama? Okehhh...lepas siap nyanyi jom kita berSENAT. BerSENAT di sini bermaksud bersenam untuk orang-orang yang sudah bersunat sahaja. Maka, yang tak sunat lagi, duk tepi jek ye. Tengok je...okeh?

Untuk berSENAT, ada caranya. Pertama, amek tengGILING dalam sangkar depan rumah tu, letak tepi. Kemudian baring menelentang. Pastikan tengGILING juga menelentang di sebelah kamu. Bila da siap, alihkan badan ke kiri dalam posisi mengiring. Kira 1, 2, 3 sampai 8. Then, tiarapkan badan, kira 1, 2, 3 sampai 8 jugakkkk. Lepas tu, cuba mengiring semula, kali ini pastikan wajah kamu menghadap arah yang bertentangan dengan posisi mengiring yang mula-mula tadi. Kira 1, 2, 3 sampai 8 lagi yeee... Lepas tu ulang dari awal sampai habis, kali ni tak perlu kira, buat laju-laju pulak...

Faham? Kalau tak faham, cuba GILING-GILING jeee... GILING-GILING ni macam guling-guling lahhhh... Perkataan tu lagi senang kannn...

SENATan ini kalau dibuat bersama HALI-HALI KGB yang lain, tentu akan mendapat badan ketak-ketak ATAI kotak-kotak macam Fahrin Ashaari. Kamu mesti SUKAN kan badan ketak-ketak gitu?

Sekian terima kasih.

Founder Perkataan:
HALI-HALI - Puteri Katek
RINDI - Jeneral SSS.com
GILING-GILING - Isteri Encik Bard

P/S:
Ini entri merapu hasil typo menjadi-jadi di wall FB! Maka, hati-hati dengan typo yeee...nak tips elak typo dalam entri?? Klik SINI!

You Might Also Like

10 Comments

  1. kalau di wall Katek.....lawan lawan lawa.....pu pi...

    ReplyDelete
  2. @Izamir Ridzwan

    tu atas sekali..tak perasan eh? ni mesti tak nyanyi dulu sebelum bersenat niiii...

    ReplyDelete
  3. hali-hali saya rasa nak bersukan jer bila baca entry senat nie, kalau tak bersukan mesti rasa rindi sampai rasa nak giling-giling macam tenggiling... Atai gelak jer baca nie.. ahhahahhahahhaa...

    ReplyDelete
  4. kak senat sengal!! hahahahaahahahha......

    ReplyDelete
  5. @putERi-kAtEk

    ape senat, senat??? ggrrrrrrrr! hahahah~

    ReplyDelete
  6. haha.. mula2 pening pulak baca coz x paham..
    byk sgt typo..
    rupanya disengajakan.. ;-p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com