Ade Ke Yang Rindu Kat Kite? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, June 30, 2011

Ade Ke Yang Rindu Kat Kite?



Dah lama kite tak masuk sini... Macam takde je yang rindu kat kite... :(

33 comments:

  1. tajam nye kuku die .. ps rindu ar kat akak

    ReplyDelete
  2. ehhh kita rindu lah kat cici..sellau tgh malam ade post cici...

    ReplyDelete
  3. comel..rindu jugak..haha..haii..cat

    ReplyDelete
  4. baru je la sunah, blom start rindu, hahahaha

    ReplyDelete
  5. saya rindu kamu...eh...eh..eh kucing itu la....

    ReplyDelete
  6. alalalaa...buat muka kesian pulak cici ni!

    ReplyDelete
  7. Sy rindu... ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮

    ReplyDelete
  8. this is cute..!! wahhhh kawaiii nekomaru-chan.!! :D

    ReplyDelete
  9. alahai.. comelnye kucing nie. :)

    mestilah ade yg rindu> D:

    ReplyDelete
  10. alahai.. sorilah meow ku.. terlupa pulak nak tinggalkan makanan utk kau tadi.. mesti kau lapar kan.. hukhukhuk..

    ReplyDelete
  11. rindu kt cici.. Renungan matanya boleh buat jantung bergetar..hehe

    ReplyDelete
  12. akak selalu rindu kata2 puitis mu lah sayammmmmmmmmmmm...kalao tak jenguk sini dah macam org bercinta tu..mandi bergelen2 air..tidur nyenyak sampai bom meletop pon tak sedor..hehehe

    ReplyDelete
  13. kucing tu comel.. ngee :)

    ReplyDelete
  14. erk tak rindu cici

    rindu owner bole

    ReplyDelete
  15. aloalo comeynya kuceng tu :) windu dua2 :)

    ReplyDelete
  16. waaaa..cici....hehe...close up bukan main..macam model gitu..hehe

    ReplyDelete
  17. wow!!! cute ny kicing dy..heheh..=D

    ReplyDelete
  18. kak sunah.. jgn la letak gmbr kucing ni.. sakit jiwa tengok sbb comel sgt.. nk2 part mata bulat dia tu.. auwww~ ^_^

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad