Header Dia... Fuhhhhhh!

June 09, 2011


Ceritera Hati Si Gadis Biase!

Subhanallah... 

Sangat indah kata-kata kat header dia...

Jenguk sendiri kat SINI~

"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di antara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal."
 [al-Hujurat: 13]

"Kaum lelaki itu adalah pemimpin bagi kaum wanita, oleh kerana Allah telah melebihkan sebahagian mereka (lelaki) atas sebahagian yang lain (wanita), dan kerana mereka (lelaki) telah menafkahkan sebahagian dari harta mereka."
[an-Nisa': 34]

You Might Also Like

21 Comments

  1. terpana sebentar dengan kata2 itu..huk

    ReplyDelete
  2. cantik nya..indah daripada biasa..ayat yg sungguh menusuk kalbu...

    like!

    ReplyDelete
  3. ni yang nak kena tukar header jadi macam tu ni..hehe

    ReplyDelete
  4. sunah naper akak bukak klik sini kluar pic header dier jer

    ReplyDelete
  5. cantik header dia seindah ayat yang telah menusuk di dalam lobak hati ni..HEHE :D

    ReplyDelete
  6. terpegun susunan baris2 kata yang indah

    ReplyDelete
  7. fuh .. best giler .. huhuhuhu pandai die susun kat2 .. haiiii .. terjaH kang

    ReplyDelete
  8. ala header ku tak menarik :-(

    sunah, aku jumpa benda ni kat bawah entri kau

    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 in /home/advertlets/domains/advertlets.com/public_html/apps/adl-includes/class.ads.mysql-connect.php on line 11

    ReplyDelete
  9. semua penuh hikmah, dan dari kita mengambil hikmah dari setiap bait kata2.. ^_^

    ReplyDelete
  10. wow!

    kagum dengan keindahan bahasa yang ditulisnya.

    apa lagi, terjah!!

    ReplyDelete
  11. salam.dah berapa hari tak jenguk sini.nice header..hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com