Thursday, June 9, 2011

Header Dia... Fuhhhhhh!


Ceritera Hati Si Gadis Biase!

Subhanallah... 

Sangat indah kata-kata kat header dia...

Jenguk sendiri kat SINI~

"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di antara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal."
 [al-Hujurat: 13]

"Kaum lelaki itu adalah pemimpin bagi kaum wanita, oleh kerana Allah telah melebihkan sebahagian mereka (lelaki) atas sebahagian yang lain (wanita), dan kerana mereka (lelaki) telah menafkahkan sebahagian dari harta mereka."
[an-Nisa': 34]

21 comments:
Write Comments
  1. terpana sebentar dengan kata2 itu..huk

    ReplyDelete
  2. cantik nya..indah daripada biasa..ayat yg sungguh menusuk kalbu...

    like!

    ReplyDelete
  3. ni yang nak kena tukar header jadi macam tu ni..hehe

    ReplyDelete
  4. sunah naper akak bukak klik sini kluar pic header dier jer

    ReplyDelete
  5. cantik header dia seindah ayat yang telah menusuk di dalam lobak hati ni..HEHE :D

    ReplyDelete
  6. terpegun susunan baris2 kata yang indah

    ReplyDelete
  7. fuh .. best giler .. huhuhuhu pandai die susun kat2 .. haiiii .. terjaH kang

    ReplyDelete
  8. ala header ku tak menarik :-(

    sunah, aku jumpa benda ni kat bawah entri kau

    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 in /home/advertlets/domains/advertlets.com/public_html/apps/adl-includes/class.ads.mysql-connect.php on line 11

    ReplyDelete
  9. semua penuh hikmah, dan dari kita mengambil hikmah dari setiap bait kata2.. ^_^

    ReplyDelete
  10. wow!

    kagum dengan keindahan bahasa yang ditulisnya.

    apa lagi, terjah!!

    ReplyDelete
  11. salam.dah berapa hari tak jenguk sini.nice header..hehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com