BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, June 15, 2011

Header Flash Jadi Pilihan Mereka...


Poll kat sidebar dah tutup.

Poll ape? Poll untuk header pilihan pembaca blog Sunah Suka Sakura dot com. Antara header lama dengan header baru.

Header lama



Dan keputusan pollnya adalah seperti berikut...


Nampaknya ramai yang sukakan header yang baru ni. Terima kasih kepada blogger Fahmi Mahat yang dah buatkan header ni dengan bersusah payah. Sangat mabeles hasil dia. Kalau berminat, boleh lah klik iklan dia kat atas tu. :)

Header lama pulak, saya tetap rindu sama dia~ Takpe, bila-bila boleh tukar kan? Hehehe...

Terima kasih kepada yang mengundi! ;)


14 comments:

Umar Faruq said...

taktau kenape.. tapi rasa tenang je bila tengok header flash nie.. mayb sbb bunga tu bergerak2 dengan ada putih2 yg macam angin tu kut.. hehe.. btw, nice!!

☀ Izzaty Hedry☀ said...

y baru lagi comel..!>.=)

Miss Ran said...

takpe

yu punya hak nk tukar bile2 pon

erk bile i pengaruh yu? mne de hahaha

~Kirin Selama Perak~ said...

nice header tu~
:D

Mrs. Farhan said...

Suka la tgk header baru tu. Ni yg buat selalu nak dtg sini ni. =))

::blog anak jawer:: said...

skrg ni header flash mcm dh jd trend..blogger borak kosong,relevan sokmo, yuyu, faizal fredly , macam ni lah n termasuk anak jawa dh pakai header flash..bnyk la income fahmi lepas ni..

syaimz said...

cool giler~~

sergeant keroro said...

header flash nampak cool XD

zarulfarhana said...

cantik...

cikSukaSuki@AL said...

suka header flash akak. sweet !

Mylady said...

Header sekarang sangat santekkkkk..akak sukerrrr...

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wahh cantik nye header flash bru kak sunah ;)

FasiHaH SupiaN said...

dua2 cantik dan terbaik!

JIJI YU said...

cemburu tol aku tgk blog lawa2..ehehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.