Header Flash Jadi Pilihan Mereka...


Poll kat sidebar dah tutup.

Poll ape? Poll untuk header pilihan pembaca blog Sunah Suka Sakura dot com. Antara header lama dengan header baru.

Header lama



Dan keputusan pollnya adalah seperti berikut...


Nampaknya ramai yang sukakan header yang baru ni. Terima kasih kepada blogger Fahmi Mahat yang dah buatkan header ni dengan bersusah payah. Sangat mabeles hasil dia. Kalau berminat, boleh lah klik iklan dia kat atas tu. :)

Header lama pulak, saya tetap rindu sama dia~ Takpe, bila-bila boleh tukar kan? Hehehe...

Terima kasih kepada yang mengundi! ;)

Post a Comment

14 Comments

  1. taktau kenape.. tapi rasa tenang je bila tengok header flash nie.. mayb sbb bunga tu bergerak2 dengan ada putih2 yg macam angin tu kut.. hehe.. btw, nice!!

    ReplyDelete
  2. takpe

    yu punya hak nk tukar bile2 pon

    erk bile i pengaruh yu? mne de hahaha

    ReplyDelete
  3. Suka la tgk header baru tu. Ni yg buat selalu nak dtg sini ni. =))

    ReplyDelete
  4. skrg ni header flash mcm dh jd trend..blogger borak kosong,relevan sokmo, yuyu, faizal fredly , macam ni lah n termasuk anak jawa dh pakai header flash..bnyk la income fahmi lepas ni..

    ReplyDelete
  5. Header sekarang sangat santekkkkk..akak sukerrrr...

    ReplyDelete
  6. wahh cantik nye header flash bru kak sunah ;)

    ReplyDelete
  7. cemburu tol aku tgk blog lawa2..ehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com