Maafkan Saya...

June 28, 2011


Lost... by ~Photo-BOB on deviantART

Maafkan saya semua...

Izinkan saya pergi...

Mencari ketenangan dalam diri...

Jika ada ruang untuk saya kembali...

Saya akan kembali menulis di sini...

Doakan saya...

Assalamualaikum...

"Sesungguhnya aku menyayangi setiap insan yang aku kenali di sini..."

You Might Also Like

41 Comments

  1. maafkan saya juga.. sama la kita.. mencari ketenangan..=)

    ReplyDelete
  2. wa'alaikumussalam
    erm ..knp ni ???
    npe cm sedih :(

    ReplyDelete
  3. kirin sentiasa menunggu penulisan dari akak~

    ReplyDelete
  4. alahaiiiiiiiii...nape ni dear
    akak baru nak bermesra2..kenapa dah jadi macam ni plak...tengah down pasal sumtin ke neh...
    kalau betul..silalah cari ketenangan ye..takmo lama2 okeh..nanti ai sedih

    ReplyDelete
  5. take care sunnah..
    kakakecik maafkan adikecik(walau adikecik xde wat salah pun)

    akak akan tgu sunah....

    ReplyDelete
  6. hee best nyeeeeeeee puisi .. ajor ps

    ReplyDelete
  7. tak pe prince dh maafkan..:)..

    " aku akan tetap menunggumu sehingga mu kembali.."

    ReplyDelete
  8. Bye.semoga jumpa apa yang dicari...

    :)

    ReplyDelete
  9. it sounds so sad..hati tuh cam terbiar terdampar jalan yg penuh ngan lumpur

    ReplyDelete
  10. moga sunah dpt temui ketenangan tu :)
    jgn lelama dah la ...

    ReplyDelete
  11. pergi la dengan tenang, dan kembali ngan tenang~.... ^__^

    ReplyDelete
  12. xper sunah..take ur times:)..kitorang masih setia menunggu di sini..heheh

    ReplyDelete
  13. nak g mano lak ni...kalo gundah gulana pulanglah ke asal...pasti akan jumpa tenang dan damai...

    ReplyDelete
  14. takpe sunah akak tetap setia disini..
    carilah dulu ketenangan jika itu lebih mendamaikan!

    ReplyDelete
  15. walau ape pown kira sentiasa sokong akak... jge diri akak ye.. sayang akak lebey........ =)

    ReplyDelete
  16. oooo maafmu diterima kan kita memang saling maaf memaafkan kan kan kan...

    ReplyDelete
  17. Semoga yang dicari itu ditemui...May Allah bless you angah.....

    ReplyDelete
  18. selamat mencari ketenangan :D


    check out my new header, on #Transformers3 mood~
    http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

    ReplyDelete
  19. as salam..
    ?
    jika ada salah yang
    pakcik nampak,
    pakcik tak nampak,
    dosa lalu, dosa akan datang,
    yang Dia Maha Mengetahui,


    pakcik maafkan.
    sedangkan Nabi dan para sahabat juga memaafkan.apatah lagi kita yang 'insan lebih biasa'.

    kuatkan semangat, perhaluskan tekad, pegang iman kuat-kuat.

    insya'Allah kebahagiaan yang kita dapat didunia kepada-Nya, semakin utuh hingga ke alam seterusnya =)

    lebih baik menderita didunia demi redha-Nya. carilah susur denai yang diimpikan.jangan putus asa ya. moga dipermudahkan-Nya..
    ameen..

    pakcik sentiasa perhati dari sini. selagi pakcik masih ada. hehe

    ReplyDelete
  20. baiklah, saya pun akan setia menanti akak.. chewaah..hehe

    ReplyDelete
  21. aww :(
    gonna miss u sys :)

    regards,
    kak limah <33

    ReplyDelete
  22. uik, napa? chill bro..eh, sis..=)

    ReplyDelete
  23. amoiii mane lu mau pigi sini mari laaaaa,. haiyyaaaaaa

    ReplyDelete
  24. pelangi hilang sekejap..
    :(
    jgn gi lelama..

    ReplyDelete
  25. la..kenape nak pergiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  26. br beberapa jam tp dah rase kehilangan

    yu cpt2 aktif balik

    rindu...waaah ngis bole=(

    ReplyDelete
  27. Waalaikumussalam Kak...
    jaga diri baik2 sepanjang pemergian tu ye...

    ReplyDelete
  28. kak sunah... nape ni?? jangan la sedih2.. saya pulak yang sedih bila akak macam ni.. ada prob ea?


    tak pe la.. saya tunggu akak... take care kak.. pergilah cari ketenangan.. semoga akak mendapat ketenangan yang di cari... aminnnn :)




    ^^

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com