BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, June 28, 2011

Maafkan Saya...


Lost... by ~Photo-BOB on deviantART

Maafkan saya semua...

Izinkan saya pergi...

Mencari ketenangan dalam diri...

Jika ada ruang untuk saya kembali...

Saya akan kembali menulis di sini...

Doakan saya...

Assalamualaikum...

"Sesungguhnya aku menyayangi setiap insan yang aku kenali di sini..."


41 comments:

Mrs.Yie said...

akak maafkan..wassalam.. :)

Jalut said...

maafkan saya juga.. sama la kita.. mencari ketenangan..=)

niena shopping2u said...

wa'alaikumussalam
erm ..knp ni ???
npe cm sedih :(

~Kirin Selama Perak~ said...

kirin sentiasa menunggu penulisan dari akak~

risa said...

alahaiiiiiiiii...nape ni dear
akak baru nak bermesra2..kenapa dah jadi macam ni plak...tengah down pasal sumtin ke neh...
kalau betul..silalah cari ketenangan ye..takmo lama2 okeh..nanti ai sedih

sergeant keroro said...

saya akan sentiasa menunggu :)

Cheq Sue said...

ngapenye cik sunah ni...

aDisH.sHidA said...

take care sunnah..
kakakecik maafkan adikecik(walau adikecik xde wat salah pun)

akak akan tgu sunah....

shida anwar said...

xde salah..see u later

waN Mohd Salim said...

hee best nyeeeeeeee puisi .. ajor ps

pRiNCe said...

tak pe prince dh maafkan..:)..

" aku akan tetap menunggumu sehingga mu kembali.."

d'HeLL said...

Bye.semoga jumpa apa yang dicari...

:)

Andrik McVean said...

it sounds so sad..hati tuh cam terbiar terdampar jalan yg penuh ngan lumpur

nazirulhazwan~ said...

??

☀ Izzaty Hedry☀ said...

ku memunggu mu sis ..=)

niena shopping2u said...

moga sunah dpt temui ketenangan tu :)
jgn lelama dah la ...

shahjiehan said...

pergi la dengan tenang, dan kembali ngan tenang~.... ^__^

azila said...

xper sunah..take ur times:)..kitorang masih setia menunggu di sini..heheh

waRDah a.k.a QiQi said...

jazakillah... ^_^

Pojiekyra said...

kyra tunggu akakkkkk huhu

al_hakim said...

tc sunah..

tamlegend said...

nak g mano lak ni...kalo gundah gulana pulanglah ke asal...pasti akan jumpa tenang dan damai...

::blog anak jawer:: said...

aduh...kenapa sedih sgt bunyi nye ni...

-Yok mampir diluk = anak jawa ni perempuan ke..??

-Yok mampir diluk = video motivasi terbaik... sallehuddin al-ayubi versi anime...

mas saari said...

takpe sunah akak tetap setia disini..
carilah dulu ketenangan jika itu lebih mendamaikan!

kiera'sakura said...

walau ape pown kira sentiasa sokong akak... jge diri akak ye.. sayang akak lebey........ =)

JIJI YU said...

take ur time..

aimaniman said...

oooo maafmu diterima kan kita memang saling maaf memaafkan kan kan kan...

::contengan hati::)) said...

take care dear ;)

FasiHaH SupiaN said...

Semoga yang dicari itu ditemui...May Allah bless you angah.....

saiazuan said...

selamat mencari ketenangan :D


check out my new header, on #Transformers3 mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

Подтверждаю said...

as salam..
?
jika ada salah yang
pakcik nampak,
pakcik tak nampak,
dosa lalu, dosa akan datang,
yang Dia Maha Mengetahui,


pakcik maafkan.
sedangkan Nabi dan para sahabat juga memaafkan.apatah lagi kita yang 'insan lebih biasa'.

kuatkan semangat, perhaluskan tekad, pegang iman kuat-kuat.

insya'Allah kebahagiaan yang kita dapat didunia kepada-Nya, semakin utuh hingga ke alam seterusnya =)

lebih baik menderita didunia demi redha-Nya. carilah susur denai yang diimpikan.jangan putus asa ya. moga dipermudahkan-Nya..
ameen..

pakcik sentiasa perhati dari sini. selagi pakcik masih ada. hehe

Arpiiz said...

baiklah, saya pun akan setia menanti akak.. chewaah..hehe

nuruashia ♥ said...

aww :(
gonna miss u sys :)

regards,
kak limah <33

ghab van hal said...

uik, napa? chill bro..eh, sis..=)

mcm ni lah said...

amoiii mane lu mau pigi sini mari laaaaa,. haiyyaaaaaa

niena shopping2u said...

pelangi hilang sekejap..
:(
jgn gi lelama..

My MiRa said...

la..kenape nak pergiiiiiiiiiiii

Iffah Afeefah said...

br beberapa jam tp dah rase kehilangan

yu cpt2 aktif balik

rindu...waaah ngis bole=(

solomolo said...

Waalaikumussalam Kak...
jaga diri baik2 sepanjang pemergian tu ye...

Bella Bell said...

kak sunah... nape ni?? jangan la sedih2.. saya pulak yang sedih bila akak macam ni.. ada prob ea?


tak pe la.. saya tunggu akak... take care kak.. pergilah cari ketenangan.. semoga akak mendapat ketenangan yang di cari... aminnnn :)




^^

suri solehah said...

kena ni sunah?

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.