BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, June 1, 2011

Pasangan Blogger Ini Buat Saya Terharu


Thanks. by ~V1V14N0hh on deviantART

Terima kasih.

Semalam si gadis buat entri yang menyebabkan hati ini rasa tersentuh. Di SINI. Terima kasih sayang. Yang benarnya, akak sendiri mengagumi kamu. Biarpun kadang-kadang kamu nampak seperti suka bermain, bukan! Kamu memang suka bermain! Hahaha~ Okeh, sambung... Walaupun kamu nampak macam keanak-anakkan, tapi kata-kata kamu selalu bernas. Dulu akak kenal kamu dari blog abang Fahrin. Dia sebut kamu beberapa kali dalam blog dia. Akak pun jadi teringin nak mengenali blogger cilik ni. Dan akak pernah join segmen kamu yang masak-masak tu. Then kenal kamu di FB, kita jadi geng sekali dengan Ina the mucuk girl membuli resakse berjanggut. Erk! Kesian dia, kannn... Apepun, akak suka cara kamu, moga akak, kamu, dan orang-orang di sekeliling kita akan jadi lebih baik pada masa akan datang, insya'Allah... Ameen...

Malam ni tadi si jejaka pula buat entri menyentuh hati. Di SINI. Terima kasih dik. Akak bukanlah sesiapa. Masih kurang rasanya apa yang akak berikan kepada mereka yang datang ke sini. Masih jauh lagi rasanya kaki ni perlu melangkah. Kamu antara yang akak kagumi dalam dunia blog ni. Dulu akak segan nak tegur kamu, masa blog kamu masih blogspot lagi. Kamu nampak sangat otai, sangat pakar bab-bab blog. Bila masuk dalam bloglist lebah kamu, kamu mula jenguk blog akak, maka akak pun mula memberanikan diri nak komen kat entri kamu. Akak tak tau bila kita mula rapat, dan bila akhirnya 'terjebak' dengan kamu dan ustaz Fakhrul di FB. Lalu persahabatan tu terjalin sampai sekarang ni, alhamdulillah. Akak senang bersahabat dengan kamu dan yang lain-lain. Teruskan menyebarkan yang bermanfaat di blog, ye...

Si gadis dan si jejaka, terima kasih... Moga apa yang terbentuk diberkati oleh-Nya... Akak doakan kamu berdua sentiasa, dan sahabat-sahabat yang lain juga... Terima kasih!


12 comments:

Miss Ran said...

wah mcm dapat anugerah gaya berucap

tahniah..layak=P

sergeant keroro said...

yup,akak layak dikagumi. saya pon kagum,hehe

=)

JIJI YU said...

hurn2.tetibe aku rase bersalah..sebab ko mmg dah taraf akak..tapi aku wat derk je..

Fakhrul said...

mekaseh akk sayang ;)hehehe...kita sama2 kwn akk..rilek sudah.. :D

suha said...

erk nak kwn ngn cik suha x?(^_^)
~malu2

Citarasa Rinduan said...

sunnah mmg baik hati,
sebab tu ramai yang sayang

nak saynag sunah lebih2... ahhaha

mynameismy said...

so suweeetttt...;D

Aretikz said...

betul kata Miss Ran, gaya mcm menang award.. hehe..

apapapun, persahabatan itu kan indah? ^_^

Izamir Ridzwan said...

mekasih akak.. =)

bersama kak Es said...

nak bersahabat dengan akak jugak ..

sunah mmg akak yang baik

Eera Shera said...

nak jadi kawan baik jugak..hehe =)

putERi-kAtEk said...

hahahaha mekasih kak sun!!!

ir tu pentiru...hahahahha

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.