Rasaku Yang Terpendam...

June 21, 2011


Puisi Dalam Cinta Ini

Terima kasih Penulis Senja untuk entri NI.
Sangat terharu sampai rasa nak nanges-nanges sudah! T_T

 Khas untuk PS...

dalam remang senja yang kian berlabuh
ada satu rasa yang terpendam
rasa yang terbit dari perdu jiwa
yang selama ini dibiarkan sepi...

dalam cahaya mentari yang kian samar
rasa itu aku gumpalkan
aku lipatkan dalam hamparan angin
agar dibawa pergi kepadamu...

"wahai penulis di waktu senja
aku ingin kau terus menukilkan kisah
usah biarkan jemarimu terhenti
biarkan penamu terus berlagu
kerana aku adalah pencinta
yang selalu merindui bait-bait indah darimu..."

di sebalik gumpalan angin
yang terus bertiup lembut
itulah rasaku
yang selama ini terpendam

You Might Also Like

25 Comments

  1. pena ku akan terus menumpahkan tintanya pada ketika - ketikanya ...
    dan tinta pena ini hannya untuk mu

    love you .. hihihi

    thnks akak sunnah

    ReplyDelete
  2. aiyohhhhhh...ai yg mude ni pon baca dap dip dap dip...besttt
    terbaek wokkkk:)

    ReplyDelete
  3. jangan nangis...

    gi ambik tisu

    buang hingos mu!

    ReplyDelete
  4. wow!

    kak sunah pon boleh challenge PS, hee <3

    ReplyDelete
  5. =)) wah betnye dapat puisi dri ps..

    ReplyDelete
  6. mak ai....


    gua kalau tulis puisi menangis heliza..

    itu pasal mls..hee

    ReplyDelete
  7. wahwahwah! dasat jugak... bakat terpendam ye? :D

    ReplyDelete
  8. perggghhhh...tersentuh...

    Lepak sambil bersantai di NazZue.com
    Entri terkini: Siti Nurhaliza Bertemu Peminat

    ReplyDelete
  9. waduuhh , syahdu jugak nih puisi ini.....

    hihi ..

    xleh nanges , sbb tisu da abes !! haha ;)

    ReplyDelete
  10. syahdu ptg2 cenggini..pekena kopi pon ok gak ni..

    ReplyDelete
  11. pergh..ayat power root btl la.. hehehe,xpndai nk berpuitis :) tpi suka bca puisi org

    ReplyDelete
  12. diri ini tak reti berpuisi bagai..huhu

    ReplyDelete
  13. bestnya ada bakat menulis puisi..

    ReplyDelete
  14. uiyo,skandal dengan PS?ek tak baik fitnah.

    maaf maaf!

    ReplyDelete
  15. ermmm syahdunye

    buat dri makin lapa

    huhu

    ReplyDelete
  16. as salam..
    ha.kebetulan baca entri wan.
    wah! suka puisi ni. simple dan membawa makna yang pelbagai secara zahirnya.

    ps pun taip love you. ;)
    ps dah sampai seru tu. sunah pula bagaimana? jika ada jodoh antara kalian, ameen..
    jangan segan2 hantar kad jemputan walimatulurus pada pakcik

    =)

    ReplyDelete
  17. ada bakat seni juga ye cik sunah nie..btw, saye pon suke bace puisi ps tu..cume takde bakat nak tulis puisi macam die mahupun cik sunah..

    ReplyDelete
  18. syahdu la pulak sunah... menyentuh jiwa... dalam maknanya itu..:-)

    ReplyDelete
  19. wewiitt..
    cayalahh..
    dua2 hebat...^^,

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com