Ticker

6/recent/ticker-posts

Segmen di Bangku Kosong - Blog Islamik Pilihan Blogger



Klik header untuk join

Bro Hasrul ade buat segmen. Tadi baca kat blog MO. Bro Hasrul nak tengok blog Islamik yang jadi pilihan di hati blogger. Meh tengok blog Islamik yang jadi pilihan saya ek~

http://dirikudrcinta.blogspot.com

Suka blog dia sebab ilmu dan teguran disampaikan dengan sangat kreatif. Kisah-kisah tertentu dimuatkan dalam bentuk gambar yang comel-comel. Lain dari yang lain. Entri mana yang best tu banyak, tapi boleh cuba jenguk yang NI.

http://segalaceritera.com/atik/

Aretikz ni blog dia pun best jugak, selalu kaitkan dengan kehidupan di sekeliling kita. Kadang-kadang tu sangat telus, sampai kena batang hidung sendiri pun ade. Ni kalau sape-sape yang tak tersentuh hati lagi tu, tak tahulah... Huhuhu. 

http://angelwearsgucci.blogspot.com/

Blog ni saya pernah review dulu kat SINI. Suka gaya bahasa dia yang agak berbeza. Macam ahli falsafah pun ade. Hehehe.

Banyak lagi yang lain, tapi Bro Hasrul nak tiga je. Dulu saya suka jugak Langit Illahi masa adik Hilal yang jadi penulis individu, sekarang da jadi website da, kene login-login pulak. Huhuhu. Ade jugak blog Just Another Coffee, blog gabungan sepasang suami isteri, senior satu fakulti. Bahasa dia bersahaja, tu sebab suka. Dan banyak juga blog-blog baru yang saya tengok bakal ke arah blog Islamik yang berpotensi, insya'Allah.

Okie, selamat berblogwalking ye~ :)

Post a Comment

5 Comments

  1. nak jadi blog islamik jugak le..ekekek

    ReplyDelete
  2. sedang berusaha ke arah blog islamik.. huhu.. tapi belum capai sepenuhnya... ngeee~~ skrng berjinak2 try untuk motivasikan diri sendiri.. and share dengan pembca.,. =)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com