Tak Suka Susahkan Orang Lain


Tak suka menyusahkan orang lain, tapi tak kisah disusahkan.

Sape jenis yang sama macam ni?

Sape lahir bulan Julai? Angkat tangan!

Hehehe... Sebenarnya menurut Dato' Fadzillah Kamsah, orang lahir bulan Julai ni macam tu lah.

Saya rasa macam ada betulnya. Saya jenis yang tak berapa suka nak susahkan orang lain. Tak suka menyebabkan orang lain susah hati jugak. Tapi tak kisah kalau saya disusahkan.

Sebab tu lah, saya sangat tak senang hati buat orang lain terasa dengan saya, terkecik hati atau ape pun. Tapi kalau saya yang terasa hati or terguris ke ape ke, saya selalu pendam je sorang-sorang. Biar saya pujuk perasaan sendiri jee~ Sampai nak pecah kepala otak pun takpe lah, asalkan orang lain tak disusahkan. Erkkk!

Sape macam saya jugak?

16 comments:

  1. saye

    tp sy rse entry ni agak perasan hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. saya..!!!(^_^)/")
    dulu perangai camtue.. tp skrg dlm usaha untuk btukar sbb dh x larat dipermaenkan org.. ngeeeeee~

    ReplyDelete
  3. a'ah.aku pikir ade betol jugak..adik aku bulan julai..salu je disusahkan..ehehe

    ReplyDelete
  4. same la kite..
    ade kawan penah cakap yang org lain slalu amek kesempatan sebab saya tak kesah susah sebab org lain..

    ReplyDelete
  5. hehe..sy suka menyusahkan org lain..

    ReplyDelete
  6. agak perasaan ye miss ran..

    tapi selalu tak macam tu .... mgkin betul kot hehe

    Betul la tu :)

    ReplyDelete
  7. bahaya tau sunah pendam perasan ni boleh makan dalam!

    ReplyDelete
  8. yeke?? hehe XD

    kak sunah, bulan 6 camne??

    boleh saya menyusahkan kak sunah? :P

    ReplyDelete
  9. bahaye simpan dalam hati lama2....kene luahkan juga..kalau tak boleh sakit jiwa...hehe

    -Yok mampir diluk = ben ashaari: 5 blog pilihan hati..

    ReplyDelete
  10. oo..sy pun jenis yg pendam sorang...tp sy bulan 12..heee

    ReplyDelete
  11. saya rasa saya macam awak jugak tapi saya lahir bulan oktober. aa camne?

    ReplyDelete
  12. eh kak aya pun sama tau, tak suka susahkan org lain tp kak aya lahir bulan Nov, camno tu? he he

    ReplyDelete
  13. saya...
    and honestly.. apa yang tersenarai tu.. mostly betol...
    ohh tidakkk!!

    ReplyDelete
  14. kalau bulan april cam ner lak?hihi

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.