BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, June 14, 2011

Tak Suka Susahkan Orang Lain


Tak suka menyusahkan orang lain, tapi tak kisah disusahkan.

Sape jenis yang sama macam ni?

Sape lahir bulan Julai? Angkat tangan!

Hehehe... Sebenarnya menurut Dato' Fadzillah Kamsah, orang lahir bulan Julai ni macam tu lah.

Saya rasa macam ada betulnya. Saya jenis yang tak berapa suka nak susahkan orang lain. Tak suka menyebabkan orang lain susah hati jugak. Tapi tak kisah kalau saya disusahkan.

Sebab tu lah, saya sangat tak senang hati buat orang lain terasa dengan saya, terkecik hati atau ape pun. Tapi kalau saya yang terasa hati or terguris ke ape ke, saya selalu pendam je sorang-sorang. Biar saya pujuk perasaan sendiri jee~ Sampai nak pecah kepala otak pun takpe lah, asalkan orang lain tak disusahkan. Erkkk!

Sape macam saya jugak?


16 comments:

Miss Ran said... Reply to comment

saye

tp sy rse entry ni agak perasan hahahahahaha

gadis melayu said... Reply to comment

saya..!!!(^_^)/")
dulu perangai camtue.. tp skrg dlm usaha untuk btukar sbb dh x larat dipermaenkan org.. ngeeeeee~

JIJI YU said... Reply to comment

a'ah.aku pikir ade betol jugak..adik aku bulan julai..salu je disusahkan..ehehe

Kei Seichi said... Reply to comment

same la kite..
ade kawan penah cakap yang org lain slalu amek kesempatan sebab saya tak kesah susah sebab org lain..

Jahidih Saili said... Reply to comment

hehe..sy suka menyusahkan org lain..

bersama kak Es said... Reply to comment

agak perasaan ye miss ran..

tapi selalu tak macam tu .... mgkin betul kot hehe

Betul la tu :)

mas saari said... Reply to comment

bahaya tau sunah pendam perasan ni boleh makan dalam!

sergeant keroro said... Reply to comment

yeke?? hehe XD

kak sunah, bulan 6 camne??

boleh saya menyusahkan kak sunah? :P

♥ Princess ♥ said... Reply to comment

YE SY MCM SUNAH JUGA :(

::blog anak jawer:: said... Reply to comment

bahaye simpan dalam hati lama2....kene luahkan juga..kalau tak boleh sakit jiwa...hehe

-Yok mampir diluk = ben ashaari: 5 blog pilihan hati..

SoLy SoLicious said... Reply to comment

oo..sy pun jenis yg pendam sorang...tp sy bulan 12..heee

yaya_flanella said... Reply to comment

saya rasa saya macam awak jugak tapi saya lahir bulan oktober. aa camne?

waN Mohd Salim said... Reply to comment

hahahaa susah la sesangat

Kak Aya said... Reply to comment

eh kak aya pun sama tau, tak suka susahkan org lain tp kak aya lahir bulan Nov, camno tu? he he

cik pulau said... Reply to comment

saya...
and honestly.. apa yang tersenarai tu.. mostly betol...
ohh tidakkk!!

Mr.Baiz said... Reply to comment

kalau bulan april cam ner lak?hihi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.