BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday #9 : I Leave it to Both of You... ♥


cats by ~MaLicKaa on deviantART



30 comments:

Подтверждаю said...

as salam..
kucing?

0_o?

cari arah? panduan?

Jer ... said...

ait , dah wedenesday la ..cepatnye waktu berlalu ( sambil cepat2 cari gambar :D )

sergeant keroro said...

nak sekor, hehe XD

s u a r a h e a R t y said...

comey !

niena shopping2u said...

awww cakkk.. anak kucing yg comelll!!!!!!!!!!!

Bella Bell said...

kak sunah!! comelnya anak kucing tu..


arghhh.. jatuh cinta pada anak kucing tu.. hhehhe!!~



^^

Cik Asma BLuppy said...

comel!!!
seriusly sngt comel haiwan kesayangan nabi ni=)

Atiqah Sa'ahiry said...

cute sangt..

Jalut said...

aik.salah tekan.. delete yg tadi..huhu...

kucing comel tapi ekor kontot..
nih bias warna bulu ke apa? haahah.
kesian gitu..

K O R I E said...

eh ni kaum kerabat cici ni.
mana cici?

jelez plak dia nt

aremieroul said...

ramainya kasi gmbar kucing WW kali ni..hu3..

siti kektus said...

alolo, comel nya anak kucing tu kak! ;)

ehem, adakah yg cokelat tu di pulaukan? ish2. o.0

K O R I E said...

AKAK xnk join segmen bloglist korie ke?----> simpati

huhu.

::blog anak jawer:: said...

ALLAH.. Mmg cair la dgn kucing.. Sgt comel..

aimie amalina said...

waaaa..saya sgt like nih!!!hihi >.<

waN Mohd Salim said...

come nye die

aiEz said...

wah pecinta kucing jugak...suke2..^^

Adam Zulhilmi said...

meowww~

al_hakim said...

erk.anak cici ke?

nadzli azlan said...

comeynya kuceng tuh !! huaaaa , gerammm !!



akak , adek suka header akak ! cntik :)

::contengan hati::)) said...

comelnye tapi suke tgk je takot nak dekat heheh ;)

logorithm said...

Yang dua ekor tuh boikot yang seekor tuh sebab lain bapak. Buwehehehe...

Entri 13SX --> Jangan kau tipu aku!

muz said...

minta seekor boleh tak?

cik pulau said...

i leave it to both of u??? ^^,

kucing jugak.. adehhh..

Hamba Ilahi said...

kak sunah..

jemput ambil hadiah kat blog saya.

wordless wednesday 1: terima kasih daun keladi

FasiHaH SupiaN said...

sangat cumellll

mas saari said...

ni mesti kawan2 cici...hehehe

Pojiekyra said...

serius comey!

efa nur said...

comel nyew...nak pinjam..!!!


:D

Iffah Afeefah said...

xpaham

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.