Blogger Ini Belanja Saya Aiskrim... Waaaaaaaa~~~

August 20, 2011


Gambo Google

Lepas Subuh pagi tadi, sampai je kat rumah sewa, nampak da ade tetamu seperti yang dijanjikan oleh hosmet sebelum keluar rumah malam tadi. Bersalaman dan bertanya nama, kemudian sambung tido. Penat tak hilang lagi.

Beberapa jam lepas tu... Duduk depan netbook kat meja study. Nak bukak blog macam biasa. Ada beberapa entri autopublish pagi tadi. So, nak cek kot-kot tak terpublish macam yang dijadualkan. Masa nak cek tu lah nampak tetamu tu tengah buat ape ntah yang berkaitan dengan blog.

"Blogger ke?" tanya saya.

Dia da sengih. Hosmet berpaling.

"Akak, dia terkejut bila saya gitau akak ni Sunah Sakura."

"Erkkkk!"

Lepas tu bermulalah sesi jejak kasih. Dia rupanya tertanya-tanya bila nampak nama "Sunah" pada whiteboard kat ruang depan. Soalan yang bermain di benak fikiran tu diutarakan pada hosmet yang merupakan kawan dia. Apa yang bermain di fikiran dia akhirnya terjawab...

Heh.. Kecik kan dunia ni? Ni blogger kedua yang tido kat rumah saya lepas Iffah Afeefah. Iffah oiiii, dia student IPG Melaka gak yuuu~ Tapi amek kursus PAI. Terus saya tanya dia, kenal ke blogger Buta+Pekak+Bisu=CINTA? Ahahaha~ Dia kata macam pernah dengar... :p

Nak tau sape blogger yang tido kat rumah saya dua malam ni? Klik header kat bawah...

Klik la, klik la...

Dia belanja saya aiskrim malam ni... Jangan jeles... Terima kasih Ili~

You Might Also Like

30 Comments

  1. haha..tnx kak..mlu lak ade yg promote blog..sdpkan eskrem 2 kan..wewee~

    ReplyDelete
  2. nanti kite pulak tido umah akak

    hahhahhaa

    ReplyDelete
  3. wahhh.. bestnya la ada org lanje..

    pastu pastu.. apa yang berlaku bila dia tau akak sunah sakura?? lalala~

    ReplyDelete
  4. erk tak kenal

    waaa

    dak maktb..mesti junior ni

    ReplyDelete
  5. untung la ada org lanje eskem.. haha..
    dia single lg x? nk eskem gak.. ;-p

    ReplyDelete
  6. wahhh.. x sangka kan.. mmg kecik dunia ni..

    ReplyDelete
  7. woo. sy xpernah jumpa lg rakan blogger. si dunia sy masih besar la ye. heheh

    ReplyDelete
  8. ifah bukan kenal orang pom..dok depan lappy dia je..haha

    ReplyDelete
  9. kak iffah..yeap..ppismp sem 3..xpe2..pasni nmpak le kte kat mktab nnt ye..

    ReplyDelete
  10. bila agaknya boleh pi tidoq umah sunah ni.. ermm

    ReplyDelete
  11. nnt nad belanje akak pisang goreng ek..kih3

    ReplyDelete
  12. untungla ada orang blanje..pc jugak k.sunah.hehe.nanti kak sunah belanja pc ek.hehehe;)

    ReplyDelete
  13. sedapnya makan aiskrim...yummy3x! nak juga..^^

    ReplyDelete
  14. lepas ni k. sunah bleh la blnja aiskrim..hee

    ReplyDelete
  15. bestnya kena belajar oleh blogger lain...aiskrim plak tu...jelesnya...hehehe...ndak apa...buka puasa nanti aku beli sendiri...hahaha

    ReplyDelete
  16. itulah kan..
    kak takut gak, kalau jiran rumah kak jadi blogger.
    nanti dia skodeng umah kami.. pengsan....hehehe

    ReplyDelete
  17. Sunah belanja kita eskrim pulak lah hik3

    ReplyDelete
  18. jelessss.... siapa yg tak kenal sunahhhh.. he..he..

    ReplyDelete
  19. wahh, untungnya akak. bila blh pergi rumah akak neh? hihi.

    ReplyDelete
  20. aiskrim?slurpp~~

    ipah?jeles!!

    sulaman solehah? jeles jugak :p

    sunah? nak kek lapis 1..

    ReplyDelete
  21. perlu memeriksa:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com