Sunday, August 7, 2011

Cici: Ditiduri...!



Cici: Macam mana nak tidur ni... Aunty Jenny balik rumah malam ni... Selimut aunty je la peneman kiteee... Sob sob sob...


Bebi Froggy: Cici, cici... Meh la i tidurkan u nak? Cian u takleh tidur...

Cici: Hurmmm... Boleh ke u tidurkan i? Macam hebat sangat ajeee...

Bebi Froggy: Huk alohhh... Tak percaya ke??? I bab-bab tidurkan orang ni no satu okehhh... U tengok tuan u tu, selalu je ditiduri oleh i~~~

Cici: Cettt... Hampehhh la u ni... Patutlah i tengok tuan i tu asyik peluk cium u selalu... Sebab u boleh tidurkan dia eks~

Bebi Froggy: Ha ah lerr... Dia sayang i sangat-sangat tuuuu...

Cici: Hurmmm...

Bebi Froggy: U jangan la jeles... Nanti u pun kena la pandai tidurkan dia gak~

Cici: Urmmmm...

Bebi Froggy: Bila u da pandai tidurkan tuan u tu, nanti dia pun sayang u ketat-ketat gak~

Cici: Mmmm...

Bebi Froggy: Lagipun i selalu je tengok dia peluk cium u...

Cici: Mm...

Bebi Froggy: Sikit je lagi tu, u pun akan jadi kesayangan dia gak nanti!

Cici: ...

Bebi Froggy: U jangan lah putus asa...

Cici: ...

Bebi Froggy: U dengar tak ni?

Cici: ...

Bebi Froggy: Eh, dah tido da keee?


Bebi Froggy: Tidur baik-baik yeee~~~ Sayang diaaa~~~


P/S: Sweet betul budak dua orang (baca: ekor) ni... Tuan diorang menengok ajeee dengan penuh jelesss...

24 comments:
Write Comments
  1. alo2.. tomei nya cici ... hahah.. pndai sis buat skrip..;P

    ReplyDelete
  2. hahaha... tuan pom jeles jgk ke?

    tuan die kena duk tengah2 la.... =P

    ReplyDelete
  3. ekekeke sabo sunah ni..tomeiiii!!

    ReplyDelete
  4. wa..comeii la...
    x bape suke kucing tapi yg Bebi Froggy tu saye suke..

    ReplyDelete
  5. Comel comel comel !
    [^_^]

    Nak mintak seekor boleh ?
    Eheh

    ReplyDelete
  6. igtkan froggy lawak kampus tadi..hihi

    ReplyDelete
  7. amboi...manjanye diaorang ni! heheee

    ReplyDelete
  8. wahh bukan main lagi cici tu ye...merelakan diri ditiduri...

    ReplyDelete
  9. wuwuwuw
    ase nak curik due2 ni..hehe =p

    ReplyDelete
  10. hehe cici dah tak teruna lagi

    ReplyDelete
  11. sangat comel..ei..geram nyer..rasa nak pelok..hehehe

    ReplyDelete
  12. Rasa macam nak tetido lak tgk... hu hu

    ReplyDelete
  13. rasa mcm smlm mmpi cici ditduri
    errr....
    froogy+cici = ???

    ReplyDelete
  14. comelnye..suke..suke..suke.. ;D

    ReplyDelete
  15. fuhh.. akhirnya froggy berjaya meniduri cici.. cayala en forggy.. ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com