Cici: Ditiduri...!

August 07, 2011



Cici: Macam mana nak tidur ni... Aunty Jenny balik rumah malam ni... Selimut aunty je la peneman kiteee... Sob sob sob...


Bebi Froggy: Cici, cici... Meh la i tidurkan u nak? Cian u takleh tidur...

Cici: Hurmmm... Boleh ke u tidurkan i? Macam hebat sangat ajeee...

Bebi Froggy: Huk alohhh... Tak percaya ke??? I bab-bab tidurkan orang ni no satu okehhh... U tengok tuan u tu, selalu je ditiduri oleh i~~~

Cici: Cettt... Hampehhh la u ni... Patutlah i tengok tuan i tu asyik peluk cium u selalu... Sebab u boleh tidurkan dia eks~

Bebi Froggy: Ha ah lerr... Dia sayang i sangat-sangat tuuuu...

Cici: Hurmmm...

Bebi Froggy: U jangan la jeles... Nanti u pun kena la pandai tidurkan dia gak~

Cici: Urmmmm...

Bebi Froggy: Bila u da pandai tidurkan tuan u tu, nanti dia pun sayang u ketat-ketat gak~

Cici: Mmmm...

Bebi Froggy: Lagipun i selalu je tengok dia peluk cium u...

Cici: Mm...

Bebi Froggy: Sikit je lagi tu, u pun akan jadi kesayangan dia gak nanti!

Cici: ...

Bebi Froggy: U jangan lah putus asa...

Cici: ...

Bebi Froggy: U dengar tak ni?

Cici: ...

Bebi Froggy: Eh, dah tido da keee?


Bebi Froggy: Tidur baik-baik yeee~~~ Sayang diaaa~~~


P/S: Sweet betul budak dua orang (baca: ekor) ni... Tuan diorang menengok ajeee dengan penuh jelesss...

You Might Also Like

24 Comments

  1. alo2.. tomei nya cici ... hahah.. pndai sis buat skrip..;P

    ReplyDelete
  2. hahaha... tuan pom jeles jgk ke?

    tuan die kena duk tengah2 la.... =P

    ReplyDelete
  3. ekekeke sabo sunah ni..tomeiiii!!

    ReplyDelete
  4. wa..comeii la...
    x bape suke kucing tapi yg Bebi Froggy tu saye suke..

    ReplyDelete
  5. Comel comel comel !
    [^_^]

    Nak mintak seekor boleh ?
    Eheh

    ReplyDelete
  6. igtkan froggy lawak kampus tadi..hihi

    ReplyDelete
  7. amboi...manjanye diaorang ni! heheee

    ReplyDelete
  8. wahh bukan main lagi cici tu ye...merelakan diri ditiduri...

    ReplyDelete
  9. wuwuwuw
    ase nak curik due2 ni..hehe =p

    ReplyDelete
  10. hehe cici dah tak teruna lagi

    ReplyDelete
  11. sangat comel..ei..geram nyer..rasa nak pelok..hehehe

    ReplyDelete
  12. Rasa macam nak tetido lak tgk... hu hu

    ReplyDelete
  13. rasa mcm smlm mmpi cici ditduri
    errr....
    froogy+cici = ???

    ReplyDelete
  14. comelnye..suke..suke..suke.. ;D

    ReplyDelete
  15. fuhh.. akhirnya froggy berjaya meniduri cici.. cayala en forggy.. ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com