Cici : Model Helmet La Pulakkk... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Monday, August 22, 2011

Cici : Model Helmet La Pulakkk...



Last-last, dia jugak lah yang teman saya duduk tepi oven sampai sekarang ni...

Terima kasih Cici... Sayang dia lebeyyy~~~

P/S: Owhhh, gambar dan ayat dalam entri tak berkaitan...

27 comments:

  1. takut la tengok mata cici.. ishhhh.. btw tetiba teringat cici isteri goku dalam dragon balls..hehe

    ReplyDelete
  2. paling ndak suka kalau kucing buat helmet tempat tidur dia...bau badan kucing tu akan tinggal dalam helmet...bila dah kita pakai, mesti berbau...dahlah satu helmet je...hehehe...itu dulu time bermotosikal...

    ReplyDelete
  3. cici buat muka terpaksa la tu..haha

    ReplyDelete
  4. bosarnyo helmet..
    kalo bawak cici nek mtor...
    dy dok dlm helmet..
    helmetkat seat tegak je..
    erk...paham ke maksd nad??? hahahahah

    ReplyDelete
  5. cici pun boleh jadi model...cik sakura bila lagi? heee

    ReplyDelete
  6. comelnya model helmet ni! heheeee

    ReplyDelete
  7. cici wawa maisara..rndu lak nk men2 ngan dy..(bsin kat bju lak 2..hahadoi)

    ReplyDelete
  8. comel la cici... jaga2.. kang melompat cici dlm oven kang..hehe

    ReplyDelete
  9. amboih...tak berbulu ke helmet tuh...hihi

    rjn wat kuih rya =)

    ReplyDelete
  10. alololo
    comei nye
    sume bende pon jadi
    helmey pon helmet la ye..
    asal teman mama ye..hehhe

    ReplyDelete
  11. erk so kiutttt


    tak ske buat keje lame2

    boleh jd busan

    ReplyDelete
  12. Besau nuuu mato! Cam terkojuttt yo! hik3

    ReplyDelete
  13. mata cici comel..heheh..
    port paling selesa utk cici adalah helmet...^^"

    ReplyDelete
  14. salam sakura...mama suka tengok model dlm helmet tu comel nyer die...:)

    ReplyDelete
  15. cici yang comel, keh3

    p/s : kak sunah buat kuih raya untuk gath utm blogger eh? :P

    ReplyDelete
  16. cantik dan cumel..;)

    ReplyDelete
  17. kenapa cam x puas ati je cici ni?
    akak rasa die ni jenis cold hearted

    sori! i dont like to smile
    i'm cool!! and kacaks..

    err dia jantan ke betina

    ReplyDelete
  18. Cis! Helmet aku pulak tu!!! Nanti budak tu, siap dia aku balik JB nanti!

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad