Cici: Nah, Upah Untuk Kamu! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, August 23, 2011

Cici: Nah, Upah Untuk Kamu!



Disebabkan dia rajin teman tuan dia melapis kek sampai jam 3 pagi...

So, dapat la upah muffin strawberry dalam cup yang comel ni...

Sape yang bagi cup comel ni eks? Lalala~

P/S: Nak tengok Kek Lapis Oreo da siap? SANA, SANA!

20 comments:

  1. kat kawan cici ni x da upah ke kak sunah..^^"
    hik3...

    jeles2~

    ReplyDelete
  2. - amboiiiii...cici pon dpt mkn muffin...kemain cici nih...

    ReplyDelete
  3. ala sedapnye... baik btul dak cici ni ye... dia dpt duit raya tak agak2?

    ReplyDelete
  4. Comeiii..
    Makan Cici.. makan abis tau!
    Makan tak abis sahabat syaitan erkk!
    Pandai mak budak nih hik3

    ReplyDelete
  5. wahhh makan muffin ek cici...sedap tak?comey nyee

    ReplyDelete
  6. pergh kucing vip tol..makan dalam cup..kucing aliff makan lam plastik je hu3 :P

    ReplyDelete
  7. Syoknya cici dapat upahhh !

    Sis, yang tu blog sis juga ker ??

    ReplyDelete
  8. salam sakura...wah dpt upah juga yer...bestnya dpt muffin strawberry...:)

    ReplyDelete
  9. kemain kucing mkn muffin.. hehehe

    ReplyDelete
  10. kelaslah cici! makan muffin tu...

    ReplyDelete
  11. hahaha
    gembire gile cici ye..hehehee

    ReplyDelete
  12. cici ke ni..pehal nmpak dah bertkor kaler

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad