BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, August 20, 2011

Dia Suka Baca Entri Pasal Kahwin Aje...


www.desainkawanimut.com

Ish, ish, ish...

Nakal jugak dia ni.

Saya ingatkan dia suka baca entri yang macam mana lah...

Rupanya dia suka baca entri-entri pasal kawen je kat blog ni~

Entri-entri lain dia tengok sebelah mata ajeeee...kan kan kannn?

Nak tau sape dia yang kecik-kecik da geli-geli nak kawen tu?

Cer picit SINI.

Kamu-kamu lak? Suka baca entri ape? Sal kawen gak ke???

Moh le kita mengkawenkan entri ramai-ramai...


24 comments:

Iffah Afeefah said...

keyla

mjur die bace

yu kene wt entry kawen2 lg la

Ecah Ecot said...

kak sunah....ecah suke entri pasal kawen jugakk..hehehe

Cik Bell said...

haha..entry kawen sgt best..mybbkn prasaan nak kawen tu berbunga2..kah3

sjiehan said...

nk kawen !!! nakkkk hahahhaha

Alya EsprĂ©zzo™ said...

hahahahahahaha..alaaaaaaaaa kantoii plak!! ngeeee akak kiutt :D

MerLe said...

saya baca mn je yang ada...

udin said...

lepasss ni kena wat entri kawen2 byk2.. hehehe.. ;)

Shahazrin said...

saya suka..saya suka..

Pojiekyra said...

wahhh nk baca gak hehehe

H.J said...

cik iffah tu sama la..suka buat entry kawen..tuan tak nak ngaku nak kawen..haha

Muslimah Optimis said...

mengkawenkan entry..cumell aihh

**::CIKNUURUL::** said...

same laaa,.ekekekek,.jom kawen,sunah,.eh,bukan kwen ngn sunah la,.ajk je,.okokok :p

teha said...

bestt ape entry kawen.. hahaha !

JIJI YU said...

muahha aku suke baca pasal cerai

miss inna said...

inna pun suka jg entri pasal kawin2 nie..haha! gatal! ^^

ir prof dr alia rosli said...

suke bace entri kawen dari kak iffah

kalau dari akak, suke bace eh ustazah

ek? boleh ke cam tue?

Acik said...

eh mana ada kite baca sal kawin2 jer ... :)

Panggil aku Han said...

moh le kite kawin ramai2...oppss hehe..

Luqeem™ said...

entri kawen? entri selepas kawen takde ke? hee

aimaniman said...

biasa la adat manusia suka bab gini macam filem gak .. yg berat kisahnya pawagam kosong, nak pawagam penuh buat cerita glemer2.. artis glemer2, kisah cintan cintun.. box office aarrr.. tu la mentaliti masy malaysia.. kat neg barat x kan.. makin berat isu makin tua pelakon makin orang suka..

cik pulau said...

sume jenis sy baca..
yang gay pun sy baca.
Hhahahaaha... :P

kura said...

siapa tak suka pasal kawen. eheh! hahah

Oh Oeya said...

Sunah! nak awen! nak awen! kui3

sergeant keroro said...

suka semuanya~~ hehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.