Dia Suka Baca Entri Pasal Kahwin Aje...

August 20, 2011


www.desainkawanimut.com

Ish, ish, ish...

Nakal jugak dia ni.

Saya ingatkan dia suka baca entri yang macam mana lah...

Rupanya dia suka baca entri-entri pasal kawen je kat blog ni~

Entri-entri lain dia tengok sebelah mata ajeeee...kan kan kannn?

Nak tau sape dia yang kecik-kecik da geli-geli nak kawen tu?

Cer picit SINI.

Kamu-kamu lak? Suka baca entri ape? Sal kawen gak ke???

Moh le kita mengkawenkan entri ramai-ramai...

You Might Also Like

24 Comments

  1. keyla

    mjur die bace

    yu kene wt entry kawen2 lg la

    ReplyDelete
  2. kak sunah....ecah suke entri pasal kawen jugakk..hehehe

    ReplyDelete
  3. haha..entry kawen sgt best..mybbkn prasaan nak kawen tu berbunga2..kah3

    ReplyDelete
  4. hahahahahahaha..alaaaaaaaaa kantoii plak!! ngeeee akak kiutt :D

    ReplyDelete
  5. lepasss ni kena wat entri kawen2 byk2.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  6. cik iffah tu sama la..suka buat entry kawen..tuan tak nak ngaku nak kawen..haha

    ReplyDelete
  7. same laaa,.ekekekek,.jom kawen,sunah,.eh,bukan kwen ngn sunah la,.ajk je,.okokok :p

    ReplyDelete
  8. bestt ape entry kawen.. hahaha !

    ReplyDelete
  9. muahha aku suke baca pasal cerai

    ReplyDelete
  10. inna pun suka jg entri pasal kawin2 nie..haha! gatal! ^^

    ReplyDelete
  11. suke bace entri kawen dari kak iffah

    kalau dari akak, suke bace eh ustazah

    ek? boleh ke cam tue?

    ReplyDelete
  12. eh mana ada kite baca sal kawin2 jer ... :)

    ReplyDelete
  13. moh le kite kawin ramai2...oppss hehe..

    ReplyDelete
  14. entri kawen? entri selepas kawen takde ke? hee

    ReplyDelete
  15. biasa la adat manusia suka bab gini macam filem gak .. yg berat kisahnya pawagam kosong, nak pawagam penuh buat cerita glemer2.. artis glemer2, kisah cintan cintun.. box office aarrr.. tu la mentaliti masy malaysia.. kat neg barat x kan.. makin berat isu makin tua pelakon makin orang suka..

    ReplyDelete
  16. sume jenis sy baca..
    yang gay pun sy baca.
    Hhahahaaha... :P

    ReplyDelete
  17. siapa tak suka pasal kawen. eheh! hahah

    ReplyDelete
  18. Sunah! nak awen! nak awen! kui3

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com