Saturday, August 6, 2011

Dia Yang Memanggil Saya Sakura...


Cherry Blossom Dreams by ~KJCB1996 on deviantART

Dia yang panggil saya Sakura tadi...

Tak ramai yang kenal mungkin. Di kalangan sahabat-sahabat UTM, mungkin ada yang kenal. Di kalangan para penyair dan penulis puisi, mungkin lebih mengenali dia. Bila salah seorang junior yang join bengkel tadi bertanya, pernah ke saya berkomunikasi dengan dia sebelum ni, saya jawab pernah sekali dua dulu je.

Melalui Facebook. Itu pun lebih kepada kata-kata aluan selepas proses menambah rakan-rakan di Facebook. Kata-kata aluan dari dia yang bagi saya sangat-sangat menambat hati. Entah, mungkin benarlah saya ini berjiwa puitis. Suka benar dengan puisi-puisi dan bait-bait kata yang tersusun indah.

Pertanyaan dan perbualan dengan junior itu menyebabkan saya membelek-belek semula entri lama. Dan saya jumpa sesuatu di SINI.

Ya, itulah... Puisi yang ditulis olehnya sebagai kata-kata pengenalan kepada saya kala itu. Indah, cukup indah!

Ohhh, kenapa ya tiba-tiba entri ini pun macam agak puitis pulakkkk dahhhh~~~ :p

10 comments:
Write Comments
  1. nak panggil Sakura jugaklah...hehehee
    comel sikit!

    ReplyDelete
  2. kak sakura~ kak sakura~

    eeee, comelnya. kalah cici XD

    ReplyDelete
  3. kak sakura...berpuitis pulak ek..hehe

    kak sunan oh kak sunah..
    dirimu cantik seindah sakura..

    hehe

    ReplyDelete
  4. yuuuuu ayat puitis buat ai ngntuk

    mujur tak pjg sgt

    ReplyDelete
  5. bertuahnya ada org tuliskan puisi :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com