Dia Yang Memanggil Saya Sakura...

August 06, 2011


Cherry Blossom Dreams by ~KJCB1996 on deviantART

Dia yang panggil saya Sakura tadi...

Tak ramai yang kenal mungkin. Di kalangan sahabat-sahabat UTM, mungkin ada yang kenal. Di kalangan para penyair dan penulis puisi, mungkin lebih mengenali dia. Bila salah seorang junior yang join bengkel tadi bertanya, pernah ke saya berkomunikasi dengan dia sebelum ni, saya jawab pernah sekali dua dulu je.

Melalui Facebook. Itu pun lebih kepada kata-kata aluan selepas proses menambah rakan-rakan di Facebook. Kata-kata aluan dari dia yang bagi saya sangat-sangat menambat hati. Entah, mungkin benarlah saya ini berjiwa puitis. Suka benar dengan puisi-puisi dan bait-bait kata yang tersusun indah.

Pertanyaan dan perbualan dengan junior itu menyebabkan saya membelek-belek semula entri lama. Dan saya jumpa sesuatu di SINI.

Ya, itulah... Puisi yang ditulis olehnya sebagai kata-kata pengenalan kepada saya kala itu. Indah, cukup indah!

Ohhh, kenapa ya tiba-tiba entri ini pun macam agak puitis pulakkkk dahhhh~~~ :p

You Might Also Like

10 Comments

  1. nak panggil Sakura jugaklah...hehehee
    comel sikit!

    ReplyDelete
  2. kak sakura~ kak sakura~

    eeee, comelnya. kalah cici XD

    ReplyDelete
  3. kak sakura...berpuitis pulak ek..hehe

    kak sunan oh kak sunah..
    dirimu cantik seindah sakura..

    hehe

    ReplyDelete
  4. yuuuuu ayat puitis buat ai ngntuk

    mujur tak pjg sgt

    ReplyDelete
  5. bertuahnya ada org tuliskan puisi :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com