BLOG ENCIK SUAMI

Friday, August 26, 2011

Ini Bukan Cici Ye...


Ini Jompot. Anak Mitchi.

Dia mengada jugak macam Cici ke?

Mungkin lebih mengada, sebab nak suh kita buat Kek Lapis Tembikai Susu tu.

Meh tengok yang dah siap kat SANA~~~

P/S: Eh, Ustazah! bercuti.


13 comments:

MerLe said...

jompot cam kucing sy dulu la...

ir prof dr alia rosli said...

nak satu kucing

FasiHaH SupiaN said...

kucing hat serawak punya letew...=p

sergeant keroro said...

banyak betul kek lapis, hehe :P

NadiRah said...

pnat tunggu kak sunah siapkan kek lapis2..huhuhu

aimie amalina said...

heheheebyk tol kocen umah akak ye

SoLy SoLicious said...

nnti dah siap kek bak sini sikit... teeeeeehheeee

Iffah Afeefah said...

da cuti pulak

amboihhh

tak ske mitchi..nk cici je

Suhaili Sarif said...

mana cici?
nak cici jugak T_T

Dzarief Zuhdi said...

nnt gathering kak sunah bawak kek lapis homemade yer.. hehehehe..:D

Muslimah Optimis said...

hamboihhh nama..unik benor..jompot eh

iela_fadila alias said...

wuwuwu..xkira la comel cmna pun kucing,tapi takut kucing..uhu

kura said...

Anak Mitci? Ke anak tiri cici ni? Eh. heheh

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.