BLOG ENCIK SUAMI

Monday, August 15, 2011

Jangan Tengok !!!


Puding Roti Karamel Mek Rebit

Ikan Sambal Tomato Nenas Mek Rebit

Umai Udang Atokgebu

Ayam Goreng Berkunyit Atokgebu

Strawberry Smoothie and Peppermint Ice-Cream Mek Rebit

Soda Bandung Atokgebu

Sorry... Tak kurus kan puasa? Ahahaha~

Selamat berbukaaaa... :)


26 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wah2.. smua ni sedap2 ni ...

Iffah Afeefah said...

MOTIF??????


grrrrr

sergeant keroro said...

sedapnya~ selamat berbuka :P

aDisH.sHidA said...

erm hahahhaaa

Niena Pengembara Ilahi said...

grrrr... dah tgk... >=[

Luqeem™ said...

hahaha..slamat puasa, mulut kering..klu tak terliur dibuatnya..

Sis-Lin said...

alamakkkkkk TERtengok laaaaaaaaaa.....sakit perut serta merta...

waaa ko Sunah..ada kelasssssssss..kalah sis yg dh kawin 18thn nie..huhuhuhu

H.J said...

jangan tengok?tapi dah tengok da..haha..nasib baik gambar tak loading habis

iLa VaNiLLa said...

aduiyhh...

kriuk3 <--bunyik perot !

kak sunah dah tunjuk an?? belanja ! ;p

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mak ai..menyelerakan!

JIJI YU said...

manusia..yang dilarang tu le yang suke nak dibuat..

AdyBudika said...

mujur takde masak lemak

udin said...

fuhhh.. melelehhhh~

SoLy SoLicious said...

*menyesal nengok... :(

Cik Sara said...

Sebab tu lah kak Sunah kata jangan Tengok!!! Hahaha..
saya tengok lepas berbuka.. Kembong puasa..Tak kurus..hehehe

アヌムちゃん said...

nasib dh berbuka tau..sedapnyaa semuaaa

FaKArePa!n said...

semua nya mantap2..hehe

aiman said...

haha.. dah tengok~

solomolo said...

nak jugak !~

MerLe said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~ nsib baik dh lepas berbuka..hehe~

mas saari said...

tengok pun dah kenyang...heheheheee

Belog Sambal Belacan said...

sedapnyerrrr....

Areef Ibn Naim said...

salam,

igt cik sunah yg masak td... bru nak puji :) kita kan dtg rmh cik mat asyik makan je, nnti bila2 kita wat gathering belajar masak2, hehehe... agak2 cik mat pengsantak ngajar kiter, hehehe...

Muslimah Optimis said...

hahahah...mujur sekarang baru MO tengok... ngeeeeee... kalo idok terliur petang tadi..hehe

eiela said...

huhu memang sedap dan menyelerakan.

Suhaili Sarif said...

motip jugakkk...grrrrrr
seb baek da buka.haha

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.