Monday, August 1, 2011

"Kena Upload!!!" kata Ratu Pecut...


Errr...

Ratu Pecut kata kena upload gambar-gambar ni. Gambar ape ye?

Marilah kita tengok sama-sama...


Yang ni Kak Elly bagi... Awal dia bagi... Masa mini gath kat KL hari tu. Pembalut hadiah tu yang simbolik tuuu. Sakura~~~ Mana nak carik ek~ Hehehe... Terima kasih akak~ Tau benar dia saya suka baking. :)


Yang ni...kita palu kompang dulu. Harus! Sebab dengar kata da nak kawen. Eh, tu cita orang lain, bukan cita dia. Salah, salah. Ni Pak Cik Mat bagi masa kat Sedenak hari tu. Huhuhu...tak sangka betul dapat hadiah dari Pak Cik Mat, nak gelak je masa tu. Balik bukak, tambah lagi tergelak sebab dia bagi penimbang digital. Hahaha~ Dia tauuuu saya takde benda ni kat rumah sebab selalunya dia jadi mangsa penimbang maya melalui YM. Hahaha~ Terima kasih Pak Cik Mat! Lepas ni boleh main timbang-timbang Cici kat sini. Erkkk!


Yang ni...macam harta karun. Siap ada entri khas untuk bagi tau pasal hadiah ni. Sape bagi ni? Ratu Pecut lerrr~ Dia main sorok-sorok lak hadiah ni kat dalam bilik, jenuh gak mencarik tadi. Nasib bek migrain tak menyerang. Gggggrrrrr! Hahaha~ Terima kasih ye Iffah~ Bila-bila nanti datang la lagi~ Kalo nak duk sini terus pun boleh jugakkkkk~ :p

Dari kak Farawahila Ahmad

Untuk e-card-e-card yang kamu-kamu buat juga dalam entri-entri GA, tersangaatttt banyak sebenarnya dan cantik-cantik semuanyaaa~ Teringin nak kumpulkan semua tu dalam satu entri khas nanti, insya'Allah... Kena godek balik 186 entri GA... Tahniah ye kepada yang menang tu, yang tak berjaya, jangan putus asa (cc: Jiji), rezeki kamu di tempat lain... :)

Terima kasih ye semua... 

10 comments:
Write Comments
  1. pengsan!! akak ingatkan iffah bg buku resepi gaks.ahaha

    thanx ya upload kan gmbr ni.hehe
    eh mcm ada kaitan je semua adiah

    nak guna buku resepi boleh timbang tepung guna adiah cik mat.
    lepas hati senang gembira buat kek,boleh guna purse/handbag tu naik bus pergi KL bagi akak makan kek
    eh apakah?

    ReplyDelete
  2. hide and sick

    wakaka

    tak sembunyikan pon..letak je..mmg nk dtg lagi..

    ps: Muka tak malu=P

    ReplyDelete
  3. wahh!!!
    katak aritu tu hadiah besday ek??
    lalalalala~

    ReplyDelete
  4. waaa
    besnye

    sume bes2
    kikiki
    upload cepat2 ye..
    hehehee
    >_____________<

    ReplyDelete
  5. aku nak cari kat luar blog la plak..ceyt...

    ReplyDelete
  6. haha, best lah~ XD

    p/s : saya memang tak pernah bernasib baik GA ni :P

    ReplyDelete
  7. sunah ada buat GA? saya terlepas ye...

    ReplyDelete
  8. wow... best nye... mesti terharu sgt bile dapat hadiah mcm ni...:8)

    ReplyDelete
  9. Lepas tu timbang jiji plak...janggut dia...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com