Ku Pohon Keampunan...

August 29, 2011




sayang di hari yang mulia ini
ku pohon keampunan
hanya satu yang ku pinta
pulanglah...

termenung ku sendiri
memendam rindu tidak menentu
kasih suci murni yang kita bina
hapus hancur oleh kata fitnah

di pagi hari raya
hati sayu mengenang dirimu
mudahnya kau menggantikan diriku
seolah cintaku tak berharga

apakah suratan
aidilfitri suatu titik akhir
sekian lama bercinta
kau tiada di hari mulia

keampunan ku pohon
sekiranya aku yang berdosa
pulanglah ku merindui mu sayang
ku menanti dengan hati rela

apakah suratan
aidilfitri suatu titik akhir
sekian lama bercinta
kau tiada di hari mulia

keampunan ku pohon
sekiranya aku yang berdosa
pulanglah ku merindui mu sayang
ku menanti dengan jiwa raga

pulanglah ke pangkuan ku oh sayang
ku menunggu mu di hari raya

- Aishah - Pulanglah -


Selamat menyambut 1 Syawal semua...

Ampun maaf zahir dan batin andai ada salah dan silap diri sepanjang kita mengenali antara satu sama lain di dunia maya dan juga dunia realiti...

Taqaballahu minna wa minkum!


P/S:
Sedih kan lagu ni?
Mode jiwang menjelang raya...
Kalau ada Iffah, mesti dia komen laju-laju! T_T

You Might Also Like

17 Comments

  1. lagu tu mmg sedih wooo..
    neway, selamat hari raya aidilfitri..
    maaf kalo ade slh silap ketika jari mengomen..

    ReplyDelete
  2. jgn sedih2 esk nak raye dah...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya SUNAH...
    maaf kalau ada tersilap @ tersalah kata sepanjang berblog...
    memang sedih lagu ni...wat teringat family kat kg..huhuhu..:(

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kak sunah..

    semoga iffah cepat sembuh=)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya, mohon maaf juga andainya ada salah dan silap :)

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut hari raya maaf zahir batin kat kak sunnah sekeluarga.. semoga syawal yg bakal tiba ini membawa seribu makna..incya-Allah..

    ReplyDelete
  7. wahhh lagu paling nostalgia (bajet cam tua sgt dah aku ni) . hehehe

    ReplyDelete
  8. sedih je iffah tak ada ye. hekhek

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
    jom kmpul duit raye bnyk2 hehe ;p

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya maaf zahir dan batin SSS..

    ReplyDelete
  11. salam sss....semoga bergembira di hari raya...

    selamat hari raya aidil fitri dr.mama n keluarga...:)

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya aidilfitri budak kecik... jangan sedih2 ya

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com