BLOG ENCIK SUAMI

Monday, August 29, 2011

Ku Pohon Keampunan...




sayang di hari yang mulia ini
ku pohon keampunan
hanya satu yang ku pinta
pulanglah...

termenung ku sendiri
memendam rindu tidak menentu
kasih suci murni yang kita bina
hapus hancur oleh kata fitnah

di pagi hari raya
hati sayu mengenang dirimu
mudahnya kau menggantikan diriku
seolah cintaku tak berharga

apakah suratan
aidilfitri suatu titik akhir
sekian lama bercinta
kau tiada di hari mulia

keampunan ku pohon
sekiranya aku yang berdosa
pulanglah ku merindui mu sayang
ku menanti dengan hati rela

apakah suratan
aidilfitri suatu titik akhir
sekian lama bercinta
kau tiada di hari mulia

keampunan ku pohon
sekiranya aku yang berdosa
pulanglah ku merindui mu sayang
ku menanti dengan jiwa raga

pulanglah ke pangkuan ku oh sayang
ku menunggu mu di hari raya

- Aishah - Pulanglah -


Selamat menyambut 1 Syawal semua...

Ampun maaf zahir dan batin andai ada salah dan silap diri sepanjang kita mengenali antara satu sama lain di dunia maya dan juga dunia realiti...

Taqaballahu minna wa minkum!


P/S:
Sedih kan lagu ni?
Mode jiwang menjelang raya...
Kalau ada Iffah, mesti dia komen laju-laju! T_T


17 comments:

d_LA said...

lagu tu mmg sedih wooo..
neway, selamat hari raya aidilfitri..
maaf kalo ade slh silap ketika jari mengomen..

niesa said...

jgn sedih2 esk nak raye dah...

farah adila said...

selamat hari raya SUNAH...
maaf kalau ada tersilap @ tersalah kata sepanjang berblog...
memang sedih lagu ni...wat teringat family kat kg..huhuhu..:(

Anum said...

layaaaaaaaaaaaan
memang syok

Cik Asma BLuppy said...

selamat hari raya kak sunah..

semoga iffah cepat sembuh=)

mohd zhafri said...

selamat hari raya~

Nuur mutiara said...

selamat hari raya, mohon maaf juga andainya ada salah dan silap :)

cik heroin said...

selamat hari raya kk sunah :)

cucu umie said...

selamat menyambut hari raya maaf zahir batin kat kak sunnah sekeluarga.. semoga syawal yg bakal tiba ini membawa seribu makna..incya-Allah..

JIJI YU said...

salamt raya raya la weyh

sYafIk-wAy said...

wahhh lagu paling nostalgia (bajet cam tua sgt dah aku ni) . hehehe

kura said...

sedih je iffah tak ada ye. hekhek

GreeN AppLE said...

Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
jom kmpul duit raye bnyk2 hehe ;p

FaKArePa!n said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin SSS..

maszull said...

salam sss....semoga bergembira di hari raya...

selamat hari raya aidil fitri dr.mama n keluarga...:)

sergeant keroro said...

rindu cikgu, huhu T__T

IBU GEBU said...

selamat hari raya aidilfitri budak kecik... jangan sedih2 ya

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.